Jump to content

programma om te filmen

bigG

Recommended Posts

ik zoek een programma om ongelitimeerd mee te filmen(liefst met geluid maar hoeft niet)weten julie een goede met een beetje kwaliteit ik gebruik voor vice city fraps maar die werkt nie bij san andreas

Delen op andere websites

ik hep niet de niewste omdat je daar maar 15 seconden mee kan filmen en ik wil er een waarmee je ONGELITIMEERD kan filmen

die niewste versie ken je ook zo lang als je wilt als je het programma koopt ;)

Delen op andere websites

Versies lager dan 2.0 kan je gratis op GTagames.nl downloaden en daar kan je oneindig mee opnemen. Nieuwere versies kan je gratis de demo van downloaden op GTAgames.nl of de volledige versie kopen op Fraps.com

Delen op andere websites

Camtasia Studio!

met die camtasia studio kan je um 30 dagen proberen maar ik wil hem eigelijk voor een wat langere tijd. of kan je na die 30 dagen hem opniew proberen :puh: mar ik zal zo kijken of die het doet.

en joriz, met die fraps lager dan 2.0 werkt hij niet bij san andreas

Bewerkt: door marty
Delen op andere websites

[modmode]

Mary, allereerst wil ik je even vragen normaal te typen, dit is onleesbaar.

[/modmode]

Ten tweede, waarom zou je met een eerdere Frapsversie niet kunnen filmen in San Andreas... Ik gebruik overigens gewoon de nieuwste legale Fraps :).

Delen op andere websites

ten eerste is het MARTY

ten tweede met de niewste kan je niet ongelitimeerd filmen en de oude werkt niet bij gta san andreas

Ten 3e: Leer Nederlands met je ge HEP.

En 4: Install nieuwe videocodes om te kijken of hij het wel pakt dan bij San Andreas.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...