bigG Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 ik zoek een programma om ongelitimeerd mee te filmen(liefst met geluid maar hoeft niet)weten julie een goede met een beetje kwaliteit ik gebruik voor vice city fraps maar die werkt nie bij san andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Dat kan niet, bij mij doet Fraps het wel gewoon bij San Andreas! Kijk anders ff of je wel de nieuwste versie hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 ik hep niet de niewste omdat je daar maar 15 seconden mee kan filmen en ik wil er een waarmee je ONGELITIMEERD kan filmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mewhywhy Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 ik hep niet de niewste omdat je daar maar 15 seconden mee kan filmen en ik wil er een waarmee je ONGELITIMEERD kan filmen die niewste versie ken je ook zo lang als je wilt als je het programma koopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 nu we het er toch over hebben weet iemand zo'n progamma dat op win 98 draait? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 (bewerkt) het liefts wil ik er een die gratis is want ik hep geen 30$ weet iemand er misgien 1? k hep ook al op google gekeken en daar vond ik ook nix Bewerkt: 13 juni 2005 door marty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DennizZ Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Camtasia Studio! Hij is niet gratis maar met de trial kun je wel ongelimiteerd lang filmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Versies lager dan 2.0 kan je gratis op GTagames.nl downloaden en daar kan je oneindig mee opnemen. Nieuwere versies kan je gratis de demo van downloaden op GTAgames.nl of de volledige versie kopen op Fraps.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) Camtasia Studio! met die camtasia studio kan je um 30 dagen proberen maar ik wil hem eigelijk voor een wat langere tijd. of kan je na die 30 dagen hem opniew proberen mar ik zal zo kijken of die het doet. en joriz, met die fraps lager dan 2.0 werkt hij niet bij san andreas Bewerkt: 14 juni 2005 door marty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DennizZ Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Je kunt misschien een crack zoeken voor Camtasia Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinniej Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 [modmode] Mary, allereerst wil ik je even vragen normaal te typen, dit is onleesbaar. [/modmode] Ten tweede, waarom zou je met een eerdere Frapsversie niet kunnen filmen in San Andreas... Ik gebruik overigens gewoon de nieuwste legale Fraps . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ten eerste is het MARTY ten tweede met de niewste kan je niet ongelitimeerd filmen en de oude werkt niet bij gta san andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ten eerste is het MARTYten tweede met de niewste kan je niet ongelitimeerd filmen en de oude werkt niet bij gta san andreas Ten 3e: Leer Nederlands met je ge HEP. En 4: Install nieuwe videocodes om te kijken of hij het wel pakt dan bij San Andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Ik heb ook nog een ouwe versie van fraps maar die doet het gewoon op San Andreas hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ik HEB fraps 1.9 en die doet het niet bij san andreas en nieuwere versies kan ik niet vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.