Jump to content

Browsgeschiedenis verwijderen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik klik steeds op browsgeschiedenis verwijderen maar dan vink ik dat aan en klik ik op wissen, maar als ik dan die balk openklik staan nog mijn bezochte websites erbij. Heel irritant, wil sommige sites gewoon weghebben en ik klik op verwijderen maar het gaat niet weg. Iemand tips? Snap er niks van!

Geplaatst:

Met welke browser doe je het en hoe doe je het precies?

Bij Internet Explorer 8: Extra --> Opties --> Tabblad Algemeen --> Bij het kopje Browsegeschiedenis druk je op Verwijderen --> Geschiedenis aanvinken en Gegevens van faboriete websites behouden moet je misschien uitvinken.

Bij Firefox: Geschiedenis --> Alle geschiedenis tonen --> In het venstertje kan je alles met de Delete-knop op je toetsenbord verwijderen.

Misschien moet je bij Firefox even het volgende doen: Extra --> Opties --> Tabblad Privacy --> Bij het vakje Locatiebalk (onderaan) zorgen dat alleen de Geschiedenis wordt getoond en niet de Bladwijzers.

Geplaatst:

Met welke browser doe je het en hoe doe je het precies?

Bij Internet Explorer 8: Extra --> Opties --> Tabblad Algemeen --> Bij het kopje Browsegeschiedenis druk je op Verwijderen --> Geschiedenis aanvinken en Gegevens van faboriete websites behouden moet je misschien uitvinken.

Bij Firefox: Geschiedenis --> Alle geschiedenis tonen --> In het venstertje kan je alles met de Delete-knop op je toetsenbord verwijderen.

Misschien moet je bij Firefox even het volgende doen: Extra --> Opties --> Tabblad Privacy --> Bij het vakje Locatiebalk (onderaan) zorgen dat alleen de Geschiedenis wordt getoond en niet de Bladwijzers.

BEdankt voor je reactie. Ik doe het zoals jij het zegt, maar als ik die 'balk' in de browser zeg maar openklik staan die sites er nog steeds...heel raar. En ik heb IE8

Geplaatst:

misschien even IE opnieuw starten?

verder kan je ook CCleaner gebruiken om de geschiedenis te verwijderen, dan is het zeker weten weg.

Geplaatst:

misschien even IE opnieuw starten?

verder kan je ook CCleaner gebruiken om de geschiedenis te verwijderen, dan is het zeker weten weg.

Ook met CCleaner staat het er nog steeds als ik die balk openklik. Heel raar en kut...niemand die me kan helpen?

Geplaatst:

Staat bij Ccleaner wel alles aangevinkt, bij voorkeur: * Tijdelijke internetbestanden

* Cookies

* Geschiedenis

* Recentelijk getypte URL's

* Index.dat bestanden

* Recente locaties van gedownloade bestanden

Geplaatst:

Zorg dat als je Ccleaner draait je internetbrowser is afgesloten, en misschien heb je die site als favoriet opgeslagen ofzo, waardoor die ook niet verwijderd word?

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, niet als favoriet opgeslagen.

Hij wordt ook wel verwijdert maar als ik die balk openklik waarin de naam van je website staat staan die sites er toch bij...die wil ik eraf hebben. Je kan naast die site ook op verwijderen klikken, dit doe ik dan en nog lukt het niet.

Echt heel irritant. Misschien is het omdat die het meest bezocht zijn ofzo? Het zijn ook maar vijf sites, een hooligansite en vier voetbalsites.

Bewerkt: door RJV92

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...