rexde500 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Wat betekent sex appeal nou eigenlijk want soms is die op de helft en dan valt hij weer omlaag??? En hoe kan je een vriendin krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 de eerste vriendin krijg je naar burning desire en sex appeal is zeg maar de kleren die je draagt... je kunt het ook krijgen door oysters te verzamelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 (bewerkt) Sex Appeal gaat omhoog/omlaag als je je anders kleed, bij goedkope kleren gaat je sex appeal vaak naar beneden. Sex Appeal is dus hoe goed je eruit ziet (voor de dames). Je eerste vriendin krijg je na een bepaalde missie, de rest moet je "vinden". In de walktrough staat wanneer de vriendinnen thuis zijn. Bewerkt: 13 juni 2005 door Slimm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rexde500 Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Oke,en hoe kan je dan andere vriendinnen vinden en wat heb je eraan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 (bewerkt) Oke,en hoe kan je dan andere vriendinnen vinden en wat heb je eraan? Sommige vriendinnnen staan op plekken. Dan moet je er tegen praten en dan zegt ze waar ze woont. Kijk in de Walktrough wat je moet hebben voor de vriendinnen en waar ze zijn. Als je 50% hebt met een vriendin krijg je haar auto,als je 100% hebt krijg je een speciale Outfit. Bewerkt: 13 juni 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 als je de vriendinnen 100% hebt staan krijg je een unieke outfit. http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=dates je kan ook een snelle wagen jatten...dat verhoogt je sex-appeal ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 je sex appeal gaat ook erg omhoog als je in zo'n pooier bak rond rijdt :o, deze auto is ook nodig voor de pimp odd job Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Ik heb mijn hele sex appeal balk helemaal vol maar wist eerst ook niet hoe dat kon maar nu weet ik wat er aan de hand is. En ik heb al een paaar keer een vriendin gehad maar ik verlies ze altijd in de auto als de auto in brand vliegt. Dan stappen die vriendinnen van mij niet uit! Vet MAF Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.