Jump to content

65535 ping :O?


Shotyoudie

Recommended Posts

heyy

er worden steeds mensen gekickt met 65535 ping steed persies het zelfde en altijd an ze de server joinen

mijn vraag is hoe kan dat ?

voorbeeld uit mijn pingkicks file(zijn er zo een stuk of 50):

[21,11,2009][20,9] Player: Black has been kicked from the server [reason: High Ping: 65535 Max Ping allowed: 5000] 
[21,11,2009][20,10] Player: bcxd has been kicked from the server [reason: High Ping: 65535 Max Ping allowed: 5000]

grtz rickie

Link to comment
Delen op andere websites

heyy

er worden steeds mensen gekickt met 65535 ping steed persies het zelfde en altijd an ze de server joinen

mijn vraag is hoe kan dat ?

voorbeeld uit mijn pingkicks file(zijn er zo een stuk of 50):

[21,11,2009][20,9] Player: Black has been kicked from the server [reason: High Ping: 65535 Max Ping allowed: 5000] 
[21,11,2009][20,10] Player: bcxd has been kicked from the server [reason: High Ping: 65535 Max Ping allowed: 5000]

grtz rickie

Als mensen de server ingaan, hebben ze altijd een hoge ping. Dat kan je niet voorkomen. Je moet in je ping kicker een uitzonderingsregel toevoegen, dat als ze een ping hebben van 65535 of meer, dat ze dan niet gekickt worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Als mensen de server ingaan, hebben ze altijd een hoge ping. Dat kan je niet voorkomen. Je moet in je ping kicker een uitzonderingsregel toevoegen, dat als ze een ping hebben van 65535 of meer, dat ze dan niet gekickt worden.

Nou, dat lijkt me niet verstandig. Je kan dan beter de ping kicker pas activeren bij OnPlayerSpawn.

Ping betekent responsietijd. Een ping van 1000 betekent 1000 milliseconden, dus dat is 1 seconde. Dus als iemand een ping van 65535 heeft, betekent dat dat hij 63 seconden nodig heeft om van zijn computer, naar jouw computer en weer terug te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Als mensen de server ingaan, hebben ze altijd een hoge ping. Dat kan je niet voorkomen. Je moet in je ping kicker een uitzonderingsregel toevoegen, dat als ze een ping hebben van 65535 of meer, dat ze dan niet gekickt worden.

Nou, dat lijkt me niet verstandig. Je kan dan beter de ping kicker pas activeren bij OnPlayerSpawn.

Ping betekent responsietijd. Een ping van 1000 betekent 1000 milliseconden, dus dat is 1 seconde. Dus als iemand een ping van 65535 heeft, betekent dat dat hij 63 seconden nodig heeft om van zijn computer, naar jouw computer en weer terug te gaan.

Dan zou ik het beter uit kunnen zetten want er worden alleen mensen gekickt met ping 65535 -.-

Link to comment
Delen op andere websites

Als mensen de server ingaan, hebben ze altijd een hoge ping. Dat kan je niet voorkomen. Je moet in je ping kicker een uitzonderingsregel toevoegen, dat als ze een ping hebben van 65535 of meer, dat ze dan niet gekickt worden.

Nou, dat lijkt me niet verstandig. Je kan dan beter de ping kicker pas activeren bij OnPlayerSpawn.

Ping betekent responsietijd. Een ping van 1000 betekent 1000 milliseconden, dus dat is 1 seconde. Dus als iemand een ping van 65535 heeft, betekent dat dat hij 63 seconden nodig heeft om van zijn computer, naar jouw computer en weer terug te gaan.

Volgens mij is dat juist wel verstandig, want dan kickt het ook geen mensen die het spel geminimaliseerd hebben. (Die hebben dan ook een lange responsietijd).

Bewerkt: door Wanted
Link to comment
Delen op andere websites

Als mensen de server ingaan, hebben ze altijd een hoge ping. Dat kan je niet voorkomen. Je moet in je ping kicker een uitzonderingsregel toevoegen, dat als ze een ping hebben van 65535 of meer, dat ze dan niet gekickt worden.

Nou, dat lijkt me niet verstandig. Je kan dan beter de ping kicker pas activeren bij OnPlayerSpawn.

Ping betekent responsietijd. Een ping van 1000 betekent 1000 milliseconden, dus dat is 1 seconde. Dus als iemand een ping van 65535 heeft, betekent dat dat hij 63 seconden nodig heeft om van zijn computer, naar jouw computer en weer terug te gaan.

Volgens mij is dat juist wel verstandig, want dan kickt het ook geen mensen die het spel geminimaliseerd hebben. (Die hebben dan ook een lange responsietijd).

Dan kick je die maar. Mensen met een hoge ping zijn zelf niet alleen traag, ook je server word er trager van. Dat is een mede reden waarom er ping kickers bestaan. Eerlijk gezegd vind ik een ping van 5000 al hoog, een normaal mens heeft een ping van 30-500, niet meer, zonder bijvoegingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...