Shotyoudie Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 heyy er worden steeds mensen gekickt met 65535 ping steed persies het zelfde en altijd an ze de server joinen mijn vraag is hoe kan dat ? voorbeeld uit mijn pingkicks file(zijn er zo een stuk of 50): [21,11,2009][20,9] Player: Black has been kicked from the server [reason: High Ping: 65535 Max Ping allowed: 5000] [21,11,2009][20,10] Player: bcxd has been kicked from the server [reason: High Ping: 65535 Max Ping allowed: 5000] grtz rickie Reageren
Wanted Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 heyy er worden steeds mensen gekickt met 65535 ping steed persies het zelfde en altijd an ze de server joinen mijn vraag is hoe kan dat ? voorbeeld uit mijn pingkicks file(zijn er zo een stuk of 50): [21,11,2009][20,9] Player: Black has been kicked from the server [reason: High Ping: 65535 Max Ping allowed: 5000] [21,11,2009][20,10] Player: bcxd has been kicked from the server [reason: High Ping: 65535 Max Ping allowed: 5000] grtz rickie Als mensen de server ingaan, hebben ze altijd een hoge ping. Dat kan je niet voorkomen. Je moet in je ping kicker een uitzonderingsregel toevoegen, dat als ze een ping hebben van 65535 of meer, dat ze dan niet gekickt worden. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Dat hoge ping-gedoe kan veroorzaken door: Doordat ze iets aan het downloaden zijn. Aan de andere kant van de wereld leven. Dat ze een slome PC hebben. Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Als mensen de server ingaan, hebben ze altijd een hoge ping. Dat kan je niet voorkomen. Je moet in je ping kicker een uitzonderingsregel toevoegen, dat als ze een ping hebben van 65535 of meer, dat ze dan niet gekickt worden. Nou, dat lijkt me niet verstandig. Je kan dan beter de ping kicker pas activeren bij OnPlayerSpawn. Ping betekent responsietijd. Een ping van 1000 betekent 1000 milliseconden, dus dat is 1 seconde. Dus als iemand een ping van 65535 heeft, betekent dat dat hij 63 seconden nodig heeft om van zijn computer, naar jouw computer en weer terug te gaan. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 28 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Als mensen de server ingaan, hebben ze altijd een hoge ping. Dat kan je niet voorkomen. Je moet in je ping kicker een uitzonderingsregel toevoegen, dat als ze een ping hebben van 65535 of meer, dat ze dan niet gekickt worden. Nou, dat lijkt me niet verstandig. Je kan dan beter de ping kicker pas activeren bij OnPlayerSpawn. Ping betekent responsietijd. Een ping van 1000 betekent 1000 milliseconden, dus dat is 1 seconde. Dus als iemand een ping van 65535 heeft, betekent dat dat hij 63 seconden nodig heeft om van zijn computer, naar jouw computer en weer terug te gaan. Dan zou ik het beter uit kunnen zetten want er worden alleen mensen gekickt met ping 65535 -.- Reageren
Megadreams Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Zoals Remi-X al zei kan je het beter activeren bij OnPlayerSpawn die zelfde ping gaat echt niet hetzelfde blijven het zal zo toch problemn blijven geven behave op de manier de remi-x zei Reageren
Wanted Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 (bewerkt) Als mensen de server ingaan, hebben ze altijd een hoge ping. Dat kan je niet voorkomen. Je moet in je ping kicker een uitzonderingsregel toevoegen, dat als ze een ping hebben van 65535 of meer, dat ze dan niet gekickt worden. Nou, dat lijkt me niet verstandig. Je kan dan beter de ping kicker pas activeren bij OnPlayerSpawn. Ping betekent responsietijd. Een ping van 1000 betekent 1000 milliseconden, dus dat is 1 seconde. Dus als iemand een ping van 65535 heeft, betekent dat dat hij 63 seconden nodig heeft om van zijn computer, naar jouw computer en weer terug te gaan. Volgens mij is dat juist wel verstandig, want dan kickt het ook geen mensen die het spel geminimaliseerd hebben. (Die hebben dan ook een lange responsietijd). Bewerkt: 28 november 2009 door Wanted Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Als mensen de server ingaan, hebben ze altijd een hoge ping. Dat kan je niet voorkomen. Je moet in je ping kicker een uitzonderingsregel toevoegen, dat als ze een ping hebben van 65535 of meer, dat ze dan niet gekickt worden. Nou, dat lijkt me niet verstandig. Je kan dan beter de ping kicker pas activeren bij OnPlayerSpawn. Ping betekent responsietijd. Een ping van 1000 betekent 1000 milliseconden, dus dat is 1 seconde. Dus als iemand een ping van 65535 heeft, betekent dat dat hij 63 seconden nodig heeft om van zijn computer, naar jouw computer en weer terug te gaan. Volgens mij is dat juist wel verstandig, want dan kickt het ook geen mensen die het spel geminimaliseerd hebben. (Die hebben dan ook een lange responsietijd). Dan kick je die maar. Mensen met een hoge ping zijn zelf niet alleen traag, ook je server word er trager van. Dat is een mede reden waarom er ping kickers bestaan. Eerlijk gezegd vind ik een ping van 5000 al hoog, een normaal mens heeft een ping van 30-500, niet meer, zonder bijvoegingen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.