Jump to content

frustraaatie


Flippiedepappie

Recommended Posts

Whaaah mensen,

met the ballad of gay tony en the lost and damned heb ik nu zo goed als alles gedaan wat deze uitbreidingen te bieden hebben.

Maar met gta4 moet ik nog iets van 170 flying rats, 25 stunt jumps en.....een spelletje poolen winnen. Iedereen zegt dat dit laatste zo makkelijk is

maar mij lukt het tot nu toe niet! Het was mijn planning om het spel dit weekend helemaal uit te spelen maar met name die stunt-jumps kosten meer tijd dan verwacht.

Ik sta nou op 88,70 procent. Opzich best ver lijkt me, zeker omdat ik die twee grappen lost en gay tony erbij heb gedaan. Maar mijn punt is: ik kan het niet meer opbrengen om de resterende dingen te doen. Ik vind het zoo saai die stund-jumps, voor de liefhebbers leuk, maar 50 is voor mij persoonlijk iets waar overdreven veel tijd inzit, hetzelfde geldt voor de ratten zoeken.

Nu zit ik ermee dat ik het jammer vind dat ik het spel nooit voor 100% uit heb gespeeld, maar aan de andere kant heb ik ook echt geen zin om verder te gaan. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah frustratie..wat nu?

Groeteeeen,

Link to comment
Delen op andere websites

Je zult zelf moeten kiezen, of je speelt het uit of niet, ik speel een spel altijd uit, maar 100% is voor mij bijkomstig als ik de andere uit heb, de keuze ligt dus eigenlijk vol bij jou. Maar wat de Flying Rats betreft, die kun je toch op WikiGTA vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik ben natuurlijk wel door de hoofdverhaallijn gelopen. Dus in die zin heb ik het ''uitgespeeld.''

En kheb 42 archievements, ook de meest onzinnige zoals wheelie rider die niet nodig zijn voor de 100%.

Maar al die stunt-jumps, het is steeds hetzelfde en het kost zoveel tijd. Ik moet daar nog 25 van.

De flying rats kun je wel vinden, maar zelfs dan vind ik het veel werk:).

Groeten,

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik ben natuurlijk wel door de hoofdverhaallijn gelopen. Dus in die zin heb ik het ''uitgespeeld.''

En kheb 42 archievements, ook de meest onzinnige zoals wheelie rider die niet nodig zijn voor de 100%.

Maar al die stunt-jumps, het is steeds hetzelfde en het kost zoveel tijd. Ik moet daar nog 25 van.

De flying rats kun je wel vinden, maar zelfs dan vind ik het veel werk:).

Groeten,

Als je het te veel vindt kun je het beter niet doen ;) .

Trouwens zijn er geen Achievements benodigt voor de 100% :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Als je iets niet leuk vind om te doen moet je het gewoon niet doen. Je bent een vrij man en aan niemand iets verplicht. Het is hobby tenslotte.

Maar ja, als je persé die 100% op je stats wil zien staan zul je toch aan het werk moeten ouwe jongen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Niet negatief bedoeld ofzo, maar waarom zie je dit als een verplichting? Gamen moet je voor je plezier zijn, ik vertik het persoonlijk ook om 100 vogeltjes te gaan zoeken. Dan maar geen 100%. Gamen moet voor je plezier zijn, vind je het saai of heb je geen zin. Dan doe je het niet, best wel simpel :sigaar: .

Link to comment
Delen op andere websites

ik vond het persoonlijk ook bijzonder nutteloos om van vogeltje naar vogeltje te reizen, maar je moet er iets voor over hebben als je voor de 100% gaat. Het is dus gewoon een simpele keuze die je moet maken: Wil ik wel of wil ik niet? En als je niet wil, ga je toch lekker wat anders doen...

Link to comment
Delen op andere websites

hooooi mensen,

bedankt voor jullie reacties allemaal! Ik heb de oplossing voor mezelf inmiddels: ik ga het gewoon in de zomervakantie doen als ik wat meer tijd heb. Tegen die tijd kan ik best 2 middagen missen.

Maar nogmaals bedankt voor de tips.

Link to comment
Delen op andere websites

hooooi mensen,

bedankt voor jullie reacties allemaal! Ik heb de oplossing voor mezelf inmiddels: ik ga het gewoon in de zomervakantie doen als ik wat meer tijd heb. Tegen die tijd kan ik best 2 middagen missen.

Maar nogmaals bedankt voor de tips.

Succes :bier:

vergeet je het niet over zon lange tijd ? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn nog geen tips gegeven voor het spelletje pool.

Eigenlijk lukte mij dit ook niet totdat ik een spelletje pool speelde met Alexandra Chilton. Zij is wat betreft iedereen het makkelijkst te verslaan. En vaak is het zo dat je al richt op de volgende bal. Maar kijk soms toch even om je heen, vaak is er een betere bal. Voor de rest gewoon oefenen, Oefenen en oefenen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zijn simpelweg super:)

En wat dat poolen betreft: dat is geregeld. Packie zei vandaag: 'het ziet er niet best voor je uit. Niemand verslaat mij met poolen.' En het eerst volgende wat hij deed was de 8-bal in het gat stoten.:)

Ik had ook een potje 'eerlijk' gewonnen maar dat was niet tegen een vriend. Dat blijkt niet te tellen, hoewel er op deze site staat aangegeven 'een potje winnen van een computer of vriend' als eis voor deze archievement. Misschien dat dit aangepast kan worden? Oh ja en het commentaar wat erbij staat 'dit is ongetwijfeld de makkelijkste archievement', hoeft niet voor iedereen te gelden. Ik vond het 1 van de moeilijkere, het is dat ik nu zo'n geluk had.

Ook heb ik eens gelezen dat Niko automatisch redelijk goed richt, maar dan is het nog de snelheid etc. waar het opaan komt.

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...