Jump to content

High settings


Limbolander

Recommended Posts

onder alles High versta ik dus ook AA voluit en AF voluit, dat heb jij dus echt niet ;)

Volgens jou is GTA IV altijd low? :puh:

CoD6 op alles hoogst mogelijk voor zover het gaat (8X AA max bij ati, niet eens 16xQ)= minimaal 40FPS (stotter, onstabiele game). Zelfs bij hevig geschut heb ik minimaal 50.

C2Q Q8300 @ 2.5GHz

4GB RAM

HD4830

Link to comment
Delen op andere websites

onder alles High versta ik dus ook AA voluit en AF voluit, dat heb jij dus echt niet ;)

Volgens jou is GTA IV altijd low? :puh:

CoD6 op alles hoogst mogelijk voor zover het gaat (8X AA max bij ati, niet eens 16xQ)= minimaal 40FPS (stotter, onstabiele game). Zelfs bij hevig geschut heb ik minimaal 50.

C2Q Q8300 @ 2.5GHz

4GB RAM

HD4830

[sarcasme]

jup CoD6 is ook echt een game met een zeer zware engine.

[/sarcasme]

Link to comment
Delen op andere websites

onder alles High versta ik dus ook AA voluit en AF voluit, dat heb jij dus echt niet ;)

Volgens jou is GTA IV altijd low? :puh:

CoD6 op alles hoogst mogelijk voor zover het gaat (8X AA max bij ati, niet eens 16xQ)= minimaal 40FPS (stotter, onstabiele game). Zelfs bij hevig geschut heb ik minimaal 50.

C2Q Q8300 @ 2.5GHz

4GB RAM

HD4830

[sarcasme]

jup CoD6 is ook echt een game met een zeer zware engine.

[/sarcasme]

:(

CoD6 ziet er nice/nicer uit dan Crysis zonder SSAO. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

onder alles High versta ik dus ook AA voluit en AF voluit, dat heb jij dus echt niet ;)

Wat jij verstaat onder High is niet zo heel belangrijk, eigenlijk. We hebben het nu puur om de kwaliteit van het spel, en niet over die extra eye candy die je eroverheen kan plakken. Want GTA IV bijvoorbeeld heeft geen AA en AF, Crysis en Far Cry 2 hebben geen AF, dus deze games kunnen in jou visie nooit op High worden gespeeld. En maximale AA is 16x meen ik, welke videokaart kan met zo'n groote AA factor bijvoorbeel Crysis nog soepel draaien? Een HD5000 is snel, maar Crysis met 16X op High en speelbaar? Ik moet het nog zien.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

onder alles High versta ik dus ook AA voluit en AF voluit, dat heb jij dus echt niet ;)

Wat jij verstaat onder High is niet zo heel belangrijk, eigenlijk. We hebben het nu puur om de kwaliteit van het spel, en niet over die extra eye candy die je eroverheen kan plakken. Want GTA IV bijvoorbeeld heeft geen AA en AF, Crysis en Far Cry 2 hebben geen AF, dus deze games kunnen in jou visie nooit op High worden gespeeld. En maximale AA is 16x meen ik, welke videokaart kan met zo'n groote AA factor bijvoorbeel Crysis nog soepel draaien? Een HD5000 is snel, maar Crysis met 16X op High en speelbaar? Ik moet het nog zien.

Wat Limbolander is niet wat hij toevallig onder high verstaat, het is gewoon voor elke hardware kenner de benchmark. In elke benchmark testen ze met high ook de hoogst mogelijke AA en AF instellingen. En als de games de mogelijkheid niet geven om AA of AF in te stellen en je stelt de game in op de hoogste instellingen is het natuurlijk wel high, want hoger kan hij niet.

De 5770 komt net wat kracht tekort om Crysis op maximale instellingen te kunnen draaien als je naar de benchmarks kijkt, maar ik durf te wedden dat een 5870 dat zeker kan met een FPS van boven de 30.

Link to comment
Delen op andere websites

Elke benchmark word getest met volle AA en AF? Dat is toch compleet wat anders dan wat ik overal lees. Ik heb echt waar nog nooit iemand gezien die 3d mark met volle AA gaat draaien. Dat is dan een benchmark in het kader "hoe verziek ik me score". En ook bij benchmarks van games worden er vaak 2 bechmarks gedraait, eentje met en eentje zonder ingeschakelde AA. Dus dat iedereen bij het benchen AA aan zit is niet helemaal juist. Het is natuurlijk wel waar, maar en word ook een benchmark gedraait zonder de AA, want niet iedereen wilt AA ingeschakeld hebben in zijn game of vind dat mooi. In mijn ogen is High gewoon High, en met AA en AF ingeschakeld is het spel Maxed Out.

Link to comment
Delen op andere websites

Elke benchmark word getest met volle AA en AF? Dat is toch compleet wat anders dan wat ik overal lees. Ik heb echt waar nog nooit iemand gezien die 3d mark met volle AA gaat draaien. Dat is dan een benchmark in het kader "hoe verziek ik me score". En ook bij benchmarks van games worden er vaak 2 bechmarks gedraait, eentje met en eentje zonder ingeschakelde AA. Dus dat iedereen bij het benchen AA aan zit is niet helemaal juist. Het is natuurlijk wel waar, maar en word ook een benchmark gedraait zonder de AA, want niet iedereen wilt AA ingeschakeld hebben in zijn game of vind dat mooi. In mijn ogen is High gewoon High, en met AA en AF ingeschakeld is het spel Maxed Out.

*gaap*

Ik zeg niet dat 3D Mark 06 met volle AA en AF gedaan word, dat doen ze juist niet om de scores vergelijkbaar te houden. Ik bedoelde met benchmark niet 3D Mark, maar gewoon een spel. Ja, ze testen vaak ook nog zonder AA en AF, maar het word bij het benchmarken van games aan gezet om de videokaarten zo hard mogelijk te belasten om zo goed vergelijkingsmateriaal te vergelijken.

Het punt is: als je zegt op wat voor setting je een spel speelt, zeg dan gewoon of het met of zonder AA en/of AF is aangezien dat een wereld van verschil maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

De 5770 komt net wat kracht tekort om Crysis op maximale instellingen te kunnen draaien als je naar de benchmarks kijkt, maar ik durf te wedden dat een 5870 dat zeker kan met een FPS van boven de 30.

Ik heb hier een benchmark van de Custom PC (engels tijdschrift), en daar hebben ze met een i7 @3.2 GHZ en een HD5870 Crysis gespeeld op 1920*1200 4x AA en 16x AF met een fps van tussen de 21 en 39.

Bij die benchmarks hebben ze overigens verschillende spellen staan op verschillende resoluties met verschillende AA's en AF's.

Link to comment
Delen op andere websites

Het punt is: als je zegt op wat voor setting je een spel speelt, zeg dan gewoon of het met of zonder AA en/of AF is aangezien dat een wereld van verschil maakt.

Volgens mij heb ik ook gezegd dat ik FC2 speel met AA, en volgens mij heeft diegene in dat andere topic ook gezegd dat hij zonder AA speelt, dus wat is je probleem?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...