0wnag3rr Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 hallo iedereen ik heb een systeem dat je auto automatisch repareerd maar das niet altijd handig bijv als ik op iemand schiet heeft het niks nut bovenaan staan bij mij: forward AR(); timer: SetTimer("AR", 1000, 1); de public: public AR() { for(new playerid=0; playerid<MAX_PLAYERS; playerid++) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new Float:health, cid; if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { cid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleHealth(cid, health); if (health < 500) { SetVehicleHealth(cid,1000); } } } } return 1; } mijn vrag is hoe kan ik nu een command maken dat je dit aan en uit kan zetten ? gratz 0wnag3rr (whee first post =D) Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 (bewerkt) Bools gebruiken new bool:IsGodCarEnabled[MAX_PLAYERS]; //Bovenaan je script public OnPlayerConnect(playerid){ IsGodCarEnabled[playerid] = true; return 1; } //Command { if(IsGodCarEnabled == true){ SendClientMessage(playerid, kleur, "GodCar turned off."); return IsGodCarEnabled[playerid] = false; } SendClientMessage(playerid, kleur, "GodCar turned on."); return IsGodCarEnabled[playerid] = true; } public AR() { for(new playerid=0; playerid<MAX_PLAYERS; playerid++) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(IsGodCarEnabled[playerid] == true){ if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { cid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleHealth(cid, health); if (health < 500) { SetVehicleHealth(cid,1000); } } return 1; } return 1; } } return 1; } En welkom dan maar Bewerkt: 28 november 2009 door Remi-X Reageren
Sandra Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 bovenaan : forward AR(); new ARon[MAX_PLAYERS]; timer: SetTimer("AR", 1000, 1); OnPlayerConnect: ARon[playerid] = 1; De commando's: if(strcmp(cmdtext, "/aron", true)==0) { ARon[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Auto-repair on"); return 1; } if(strcmp(cmdtext, "/aroff", true)==0) { ARon[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Auto-repair off"); return 1; } de public: public AR() { for(new playerid=0; playerid<MAX_PLAYERS; playerid++) { if(IsPlayerConnected(playerid) && (ARon[playerid]==1)) { new Float:health, cid; if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { cid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleHealth(cid, health); if (health < 500) { SetVehicleHealth(cid,1000); } } } } return 1; } Reageren
David22 Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Health is toch een float? Dan moet je toch om warnings te voorkomen 500.0 en 1000.0 gebruiken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.