djorry Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Ik heb onlangs, na enkele jaren geen GTA (PS2 kapot en niet echt zin in een nieuwe console), San Andreas gekocht voor op mijn laptop. Deze bezit echter GEEN numeriek klavier, en ik kan bijvoorbeeld enkel "+" doen via shift functie... Probleem, toen ik een testje deed door de Hydra te cheaten, kon ik mijn wielen niet inklappen... Iemand een oplossing? Bij define controls vind ik het blijkbaar niet ... Alvast bedankt! Reageren
Kryziek Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Andere controls in stellen voor het numpad gedeelte. Reageren
djorry Geplaatst: 28 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Andere controls in stellen voor het numpad gedeelte. Bedankt voor snelle antwoord, echter vind ik het "+" niet tussen de ingestelde controls... Voor andere functies kon ik dit, maar de "+" vind ik niet in de lijst... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Andere controls in stellen voor het numpad gedeelte. Bedankt voor snelle antwoord, echter vind ik het "+" niet tussen de ingestelde controls... Voor andere functies kon ik dit, maar de "+" vind ik niet in de lijst... Het inklappen van de wielen staat gelijk aan 'Submission' bij de instellingen, dus hier moet je je controls veranderen naar hetgene dat jij wil . Reageren
djorry Geplaatst: 28 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Andere controls in stellen voor het numpad gedeelte. Bedankt voor snelle antwoord, echter vind ik het "+" niet tussen de ingestelde controls... Voor andere functies kon ik dit, maar de "+" vind ik niet in de lijst... Het inklappen van de wielen staat gelijk aan 'Submission' bij de instellingen, dus hier moet je je controls veranderen naar hetgene dat jij wil . Ok! Ga ik uittesten, bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.