Halleuh Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Hoi,ik ben net nieuw op dit forum. En dacht, laat ik ook maar wat van mijn werkjes zien Instinct.SparkBattlefieldBeyonceBeautyTokTok Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Allemaal mooi. Maar ik vind het zeg maar te leeg opgevuld; er zouden misschien wat meer personen in mogen... (ieder zijn eigen mening he!) Maar verder mooi! Reageren
Kryziek Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Ze zijn idd mooi maar naast de renders zijn ze vaak leeg. Reageren
7ulian Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Welkom op het forum! Ik vind het echt een mooie stijl. Ik zie het probleem met lege vlakke dan ook niet. Vooral Battlefield is erg mooi, met de lichtgevende helm en non-descripte achtergrond. Alle signaures hebben wel een gave hue. Ik vind de effecten wel bij 3D figuren beter tot zijn recht komen dan bij foto's. Ga zeker door en veel plezier op het forum Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Mooie plaatjes hoor, ik hou wel van die style Welkom op het forum btw Reageren
Kloep Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Zeker niet verkeerd. Ze zien er goed uit. Ik zal er een aantal een rate geven: Battlefield: Een mooie donkere sig, met hier en daar mooi kleurgebruik. De schouders van de render zijn mooi in de achtergrond verwerkt. Links is hij een beetje aan de lege kant, die je misschien op had kunnen vullen met een tekst. Verder is hij erg mooi, een 8/10. Beyonce: Een mooie licht sig. De tekst 'Halle' snap ik niet helemaal, maar is wel mooi geplaatst. De effecten op de render, en dan doe ik met name op het kleurgebruik in haar haren, zien er erg mooi uit en past mooi bij de sig. Deze krijgt een 7,5/10 van mij. TokTok: Ik vind hem iets minder dan de rest. De render staat daar een beetje raar, het lijkt net alsof hij met zijn hoofd de sig uit wil. Wel is het een aardige sig, en geef ik hem toch een 6,5/10. Reageren
Halleuh Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Bedankt voor jullie reacties . Ook erg bedankt voor de tips, ik ga er zeker aan werken. Als er btw Halle op een sig was, komt het omdat ik die naam meestal gebruik. Alleen op dit forum was die naam al bezet Reageren
.Levi. Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Je hebt een goed gevoel voor effecten zo te zien. Je weet de light source in veel gevallen goed te plaatsen. De 2e en 3e vind ik net even wat minder dan de rest omdat er weinig diepte in zit en ik de belichting niet zo mooi uit vind komen. Het enige waar je naar mijn mening aan zou kunnen werken is de tekst. Deze is soms net te simpel voor de signatures of qua size iets te groot dan zou moeten. Bij de eerste vind ik het nog wel passen trouwens. Sommige hadden alleen een andere font kunnen gebruiken denk ik. Verder zijn het stuk voor stuk erg mooie signatures om trots op te zijn! Reageren
Halleuh Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Dankje voor je tip . Ik weet het, tekst is mijn zwakste punt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.