grandthiefofaudio Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2009 (bewerkt) Heey , ik heb net gta4 gekocht , en ik heb hem geinstalleerd, tijdens de instalatie werd mij gevraagd of ik ook multiplayer wou spelen ( social club ) dat leek mij wel leuk en heb daar een account op gemaakt , vervolgens kwam dat zelfde met windows live , ik dacht ok doe ik dat erbij, heb dat aangeklikt maar ze vroegen ook om toestemming van mijn ouders , en ze moesten daar hun gegevens inclusief e-mail wachtwoord geven , mijn vader vertrwoude dat niet en wou dat niet doen ( het ging mij ook een beetje te ver ) Dus wij sloten dat af en gingen verder met de installatie , toen we GTA 4 hadden geinstalleerd konden, we eerst al geen pictogram op het bureaublad vinden of ergens anders, maar we hebben hem toch opgestart door de CD-rom eropnieuw in te stoppen en op uitvoeren te klikken, toen ik het spel opstartte begon hij direct al over mijn live account dar ik die niet had en dat ik anders niet kon autosaven , ik hoefde dat niet persee dus negeerde dat , maar naar een paar missies kwam ik erachter dat ik ook niet gewoon kon saven, we hebben alles al gedaan , uninstalt en opnieuw geinstalleerd , social box geprobeerd te uninstallen , we hadden hem un weer geinstalleerd zonder mutliplayer account aan te klikken , en NOG vraagt hij om dat live account dat ik moet in signen. Wat kan ik doen om het spel te spelen zonder dat live ? ik heb btw al een hotmail account en heb die al ingevoerd enzo , maar mijn vader wil niet zijn gegevens invoeren ( en terecht ) maar hoe kan ik dit nou aan pakken ? kan ik hem nog saven ? weer een heel stuk verder, maar ik hoop dat iemand me kan helpen want ik vind het zon geweldig spel en wil zo snel mogelijk verder gaan met missies. Alvast bedankt. Leon Bewerkt: 28 november 2009 door grandthiefofaudio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2009 Maak een nieuw hotmail adres aan waar je 18 jaar of ouder bent en vul die dan in. Zo hoef je je vader zijn email adres niet te gebruiken Het kan trouwens toch geen kwaad als je je vaders email adres gebruikt dus je moet zelf weten wat je doet. En saven zonder een account gaat niet dus je hebt 2 opties die ik net heb genoemd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2009 Of je gebruikt xliveless, ben je direct van het hele GFWL geneuzel af en heb je direct een ASI loader voor mods. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.