NeoPhythe Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Hoi , ik heb gta vandaag geinstaleert en het geluid hapert enorm iemand een idee hoe dat gefixxet word want ik kan de drivers van mn Harman/Kardon (geintergreert laptop) negens vinden ! oja ook nog een kleine vraag over mn muis , kan dat invert kijken uit (naar boven en benenden) vind dit zwaaaaar irrietant alvast bedankt . NeoPhyhte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SayDay! Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Ojee, bij geluidshaperingen krijg ik direct trauma's na mijn Half-Life 2 ervaringen (werkt nog steeds niet lekker :angry: ). Maar eh, is het niet handig als je even je specificaties vermeld? Anders wordt 't wel erg gissen naar mogelijke oorzaken. Heb je ook Dx9 geïnstalleerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NeoPhythe Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Processor Intel® Pentium® 4 processor 540 Processortechnologie met hyperthreading-technologie Processorsnelheid 3,2 GHz Systeembus 800-MHz bussnelheid Cache Level 2 cache 1 Mb Standaard geheugen 512 Mb Type geheugen DDR2 400 MHz Geheugenlayout (2 x 256 Mb) Maximum geheugen Ondersteunt tot 2 GB DDR-geheugen ' dat zijn mn spects ... dus GTA : SA moet er makkelijk op kunnen draaien ,,, maar zelfs op alles low en dan 800x600 heb ik soundlag.... en het spel draait gewoon perfect met alles op high en antianalising op 3 dus... had dit probleem ook met driver 3 maar die kon nog terug naar de winkel...dese game niet omdat ik niet in NL meer woon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NeoPhythe Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 jup dx 9 staat er ook op , anders had ie dr wel naar gevraagt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thunder2005 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 (bewerkt) Bij mij viel net spontaan het geluid gewoon weg.... Muziek en stemmen zijn er nog.. de rest is ineens weg :/ .. vage shit, ik zal eens saven en restarten... Edit : na even verder spelen deed het geluid spontaan wel weer... vaaaag :huh: Bewerkt: 13 juni 2005 door Thunder2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djurr Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Probeer je hardware versnelling wat lager te zetten. start>run>dxdiag >Sound1 onderaan kun je het verminderen. mischien dat het helpt :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hoppah Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 oja ook nog een kleine vraag over mn muis , kan dat invert kijken uit (naar boven en benenden) vind dit zwaaaaar irrietant alvast bedankt . NeoPhyhte Al eens bij muis opties gekeken bij controls? Mijn geluid (behalve muziek) valt weg als het regent. Wel raar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NeoPhythe Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 start>run>dxdiag >Sound1 Geprobeert , hielp niet :'( ieamnd anders nog ideen voor deze "soundlag ? " Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dvd_Driel Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Ik heb het ook as het regent dan is ook m'n geluid weg. en soms krijg ik ook raar geluid bij het schieten of geen geluid of een soort plop, inplaats van bang heel raar. dus hoop dat er snel een oplossing komt. gr D johnson Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.