Michael_Scofield94941 Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Hey Ik vraag me af of iemand de tijd en zin heeft om een complete Harry Potter mod te maken voor GTA VC. Ik zou dan heel graag Zweinstein met volledige interior + Azkaban gevangenis met interior + het verboden bos willen hebben. Is er iemand die deze zou willen maken ?
Dakendak Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Hey Ik vraag me af of iemand de tijd en zin heeft om een complete Harry Potter mod te maken voor GTA VC. Ik zou dan heel graag Zweinstein met volledige interior + Azkaban gevangenis met interior + het verboden bos willen hebben. Is er iemand die deze zou willen maken ? Bedoel je dat heel SA verdwijnt , en alleen Zweinstein in de plaats komt ? Ik denk niet dat iemand dat gaat doen , is veel te veel werk . Maar ik zou het ook wel leuk vinden om met een bezem te vliegen
Basssss Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 De bezemmod is er wel, maar naast dat is de kans echt zó klein dat je er een mod voor vind. Laat staan dat iemand er een wil maken. Koop een Harry Potter spel ofzo, dan heb je wel je Zweinstein.
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2009 De bezemmod is er wel, maar naast dat is de kans echt zó klein dat je er een mod voor vind. Laat staan dat iemand er een wil maken. Koop een Harry Potter spel ofzo, dan heb je wel je Zweinstein. Dat is stom, de gebouwen in GTA hebben is gewoon geweldig
Dutchy3010 Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Dit is echt een kansloze request. Er zijn veel goede modders, die dit best wel zouden kunnen maken, maar die zouden het dan zeker níet op verzoek doen maar omdat ze het zelf willen. Met andere woorden: als die modders het zouden willen doen, zou het al lang gebeurd zijn. Je wilt een Total Conversion... Maar een Total Conversion kost zo ongelooflijk veel tijd, dat er nog maar een paar af zijn terwijl er erg veel goede modders zijn. Modding requests horen in dit topic.
Recommended Posts