Phoenyxar Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 (bewerkt) Hierbij open ik met toestemming van Hanneswasco een topic waar alle voertuigenlocaties in te vinden zullen zijn, wat kleinere aanpassngen zijn nog nodig maar het is zo goed als af, als iemand opmerkingen heeft zou ik die graag weten, of er ergens nog een plaats is waar ik ze kan vinden, aanvullingen... Maar dit zijn alle voertuigen met een vaste locatie, altijd, dus niet tijdens missies (daarvoor moet je Hier zijn): PS: "Quote dit bericht niet in je post." Sultan RS: Click here to view the SnapMap Turismo: Click here to view the SnapMap Dukes: Click here to view the SnapMap Sabre: Click here to view the SnapMap Vigero: Click here to view the SnapMap Voodoo: Click here to view the SnapMap Blista Compact: Click here to view the SnapMap Sentinel: Click here to view the SnapMap Emperor: Click here to view the SnapMap (2) Habanero: Click here to view the SnapMap (2) Cognoscenti: Click here to view the SnapMap Esperanto: Click here to view the SnapMap Feroci: Ongeveer overal op Francis International Airport als de FlyUS variant, de centrale parking en personeelsparking. Hier de drie parkeerplaatsen: Click here to view the SnapMap Marbelle: Click here to view the SnapMap Pinnacle: Click here to view the SnapMap Perennial: Ongeveer overal op Francis International Airport als de FlyUS-variant, de centrale parking en de personeelsparking. Hier de drie parkeerplaatsen: Click here to view the SnapMap Rancher: Click here to view the SnapMap Airtug: Verspreid over heel Francis International Airport, enkel op terrein waar je een Wanted-level van 4-sterren verkrijgt. Benson: Click here to view the SnapMap Biff: Click here to view the SnapMap Burrito: Click here to view the SnapMap Flatbed: Click here to view the SnapMap Forklift: Vele Locaties in Port Tudor, Tudor en Acter Industrial Park Click here to view the SnapMap Mule: Click here to view the SnapMap Packer: Click here to view the SnapMap Phantom Click here to view the SnapMap Pony: Click here to view the SnapMap (2) Steed: Click here to view the SnapMap Yankee: Click here to view the SnapMap Ambulance: Click here to view the SnapMap Firetruck: Click here to view the SnapMap Police Cruiser & Patrol: Click here to view the SnapMap Bus: Click here to view the SnapMap Taxi: Click here to view the SnapMap Trashmaster: Click here to view the SnapMap Hexer: Click here to view the SnapMap (4) Hellfury: Click here to view the SnapMap (5) NRG-900: Click here to view the SnapMap Sanchez: Click here to view the SnapMap Diabolus: Click here to view the SnapMap (4) Dinghy: Click here to view the SnapMap Jetmax: Click here to view the SnapMap Marquis: Click here to view the SnapMap Reefer: Click here to view the SnapMap Topic: Click here to view the SnapMap Tug: Click here to view the SnapMap Maverick: Click here to view the SnapMap Annihilator: Click here to view the SnapMap (3) Helitours Maverick: Click here to view the SnapMap Swift: Click here to view the SnapMap (5) Opmerkingen: 1) Vele stipjes staan in Fulcrum Avenue, dat is geen fout, er zijn weldegelijk vele industrie-voertuigen te vinden in deze straat. 2) De 3 voertuigen op Munsee Avenue zijn alleen te vinden tussen kantooruren. 3) Enkel na de 100% te vinden. 4) Enkel in The Lost and Damned 5) Enkel in The Ballad of Gay Tony --------------------------------------------------The Underground-------------------------------------------------- Bewerkt: 20 april 2010 door Hearv94 Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Heel goed Hearv Een klein foutje opgemerkt: Bij de Airthug krijg je in dat gebied geen vijf maar vier sterren. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Heel goed Hearv Een klein foutje opgemerkt: Bij de Airthug krijg je in dat gebied geen vijf maar vier sterren. Klopt, domme fout, heb me vergist met de SA-sterren van betreden van niet-toegankelijk terrein . Reageren
Isic Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Makkelijk zo`n voertuigenlijst, ga zo door. Reageren
Dakendak Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 *tekst* Heel handig , en leuk van je dat je je tijd erin wilt steken ! Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Ik zelf heb er ook nog 3 en allemaal in dezelfde straat. Bovenste Bolletje: Habanero Middelste Bolletje: Emperor Onderste Bollletje: Pony http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=IV&title=&set=580,339|574,344|571,349 Hier de snapmap aangezien dit forum helemaal is veranderd en ik snap niet meer hoe je een link maakt. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2009 (bewerkt) Ik zelf heb er ook nog 3 en allemaal in dezelfde straat. Bovenste Bolletje: Habanero Middelste Bolletje: Emperor Onderste Bollletje: Pony http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=IV&title=&set=580,339|574,344|571,349 Hier de snapmap aangezien dit forum helemaal is veranderd en ik snap niet meer hoe je een link maakt. Ik heb aan je 3 voertuigenlocaties gedacht hoor , maar de Pony staat er al tussen, deze drie zijn alleen beschikbaar tussen kantooruren . GamerRl: welkom op het forum . Bewerkt: 29 november 2009 door Hearv94 Reageren
Hayte Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Die Sanchez staat er maar éénmalig, na een bepaalde missie (wanneer je de vrachtwagen daar naar toe moet brengen (exacte naam weet ik niet meer)). Als je hem pakt dan komt hij niet meer terug. Als je wegloopt blijft hij er soms staan, maar niet altijd. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Die Sanchez staat er maar éénmalig, na een bepaalde missie (wanneer je de vrachtwagen daar naar toe moet brengen (exacte naam weet ik niet meer)). Als je hem pakt dan komt hij niet meer terug. Als je wegloopt blijft hij er soms staan, maar niet altijd. Rare omschrijving maar bedoel je misschien de missie: 'Tunnel of Death' ? Naar mijn weten blijft de Sanchez staan hoor Reageren
PrioX Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 Die Sanchez staat er maar éénmalig, na een bepaalde missie (wanneer je de vrachtwagen daar naar toe moet brengen (exacte naam weet ik niet meer)). Als je hem pakt dan komt hij niet meer terug. Als je wegloopt blijft hij er soms staan, maar niet altijd. Rare omschrijving maar bedoel je misschien de missie: 'Tunnel of Death' ? Naar mijn weten blijft de Sanchez staan hoor goed werk Hearv94 erg handig vooral de blista compact ! de missie van hier boven heet: Truck Hustle van Phil Bell Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2009 (bewerkt) Rare omschrijving maar bedoel je misschien de missie: 'Tunnel of Death' ? Naar mijn weten blijft de Sanchez staan hoor goed werk Hearv94 erg handig vooral de blista compact ! de missie van hier boven heet: Truck Hustle van Phil Bell Het probleem is dat ik geen idee heeft waar hij over praat, Truck Hustle en Tunnel of Death spelen zich allebei rond een vrachtwagen af en beiden rond Westdyke . Bewerkt: 30 november 2009 door Hearv94 Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 Ik heb bij een paar voeruigen een test gedaan of ze er staan; nee... Ik zie ze nie staan. Bijvoorbeeld de Habanero... Is hier een reden voor??? Verder voor de meeste voertuigen goed gemaakt! Reageren
PrioX Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 (bewerkt) Ik heb bij een paar voeruigen een test gedaan of ze er staan; nee... Ik zie ze nie staan. Bijvoorbeeld de Habanero... Is hier een reden voor??? Verder voor de meeste voertuigen goed gemaakt! hier de missie's met uitleg er bij Truck Hustle Tunnel of Death @ grand theft auto tom de Habanero staat bijna altijd in kantoor uren, heeft Hearv94 ook vermeld hier boven hier ik had er nog een paar gevonden als die er bij mogen vrijwel iedereen weet ze toch helikopters de Maverick de Annihilator Helitours Maverick -de Annihilator kan je alleen krijgen als je alle flying rats heb gevonden of IV 100% is -er staar nog een maverick op het helipad in westminster boten Dinghy Marquis Jetmax reefer tug tropic auto's Esperanto benson yankee de BMW op het vliegveld (kan ff niet op de naam komen) Bewerkt: 1 december 2009 door NICKY! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Ben je zeker van ze allemaal? Dan kan ik ze wel gebruiken, maar nu nog niet, probeelmpjes daarmee . Reageren
PrioX Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 sommige boten veranderen soms ligt de ene bot daar en dan weer daar maar de reefes zijn zeker en de topic ok Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.