Jump to content

Voertuigen-Locaties


Phoenyxar

Recommended Posts

weten jullie ook waar je de PCJ-600 en de Zombie kunt vinden?

Geen vaste locaties, maar je zou in theorie de Zombie zowat overal kunnen vinden, maar dan heel zeker rond het clubhouse van The Lost in Alderney, de PCJ-600 kan je vinden wanneer je met een NRG-900 rijdt, je zal de PCJ-600 ook het meest tegenkomen in Dukes. Maar dit topic is er eigenlijk niet voor, daar heb je Rare Cars voor, het topic zit onder het stof maar het werkt nog altijd hoor :) ...

Bedankt

ik ga vooral proberen om de zombie te vinden

het lijkt me wel logisch dat je hem bij het clubhuis van de lost kunt vinden

daar had ik hem zelf al een paar keer eerder gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

weten jullie ook waar je de PCJ-600 en de Zombie kunt vinden?

Geen vaste locaties, maar je zou in theorie de Zombie zowat overal kunnen vinden, maar dan heel zeker rond het clubhouse van The Lost in Alderney, de PCJ-600 kan je vinden wanneer je met een NRG-900 rijdt, je zal de PCJ-600 ook het meest tegenkomen in Dukes. Maar dit topic is er eigenlijk niet voor, daar heb je Rare Cars voor, het topic zit onder het stof maar het werkt nog altijd hoor :) ...

Bedankt

ik ga vooral proberen om de zombie te vinden

het lijkt me wel logisch dat je hem bij het clubhuis van de lost kunt vinden

daar had ik hem zelf al een paar keer eerder gezien.

waar ligt dat clubhuis juist , begingen die ook op jou te schieten als je een van hun brommers steelt(zoals bij die rode met gouden velgen cavalade)?

Link to comment
Delen op andere websites

waar ligt dat clubhuis juist , begingen die ook op jou te schieten als je een van hun brommers steelt(zoals bij die rode met gouden velgen cavalade)?

De Spanish Lords schieten niet altijd op je maar dat gebeurt wel vaak, het clubhuis ligt dacht ik hier. Ze schieten mogelijk op je, niet altijd ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

waar ligt dat clubhuis juist , begingen die ook op jou te schieten als je een van hun brommers steelt(zoals bij die rode met gouden velgen cavalade)?

De Spanish Lords schieten niet altijd op je maar dat gebeurt wel vaak, het clubhuis ligt dacht ik hier. Ze schieten mogelijk op je, niet altijd ;) .

heel erg bedankt , ik ga ze srtraks is een bezoekje brengen :D

Link to comment
Delen op andere websites

waar ligt dat clubhuis juist , begingen die ook op jou te schieten als je een van hun brommers steelt(zoals bij die rode met gouden velgen cavalade)?

De Spanish Lords schieten niet altijd op je maar dat gebeurt wel vaak, het clubhuis ligt dacht ik hier. Ze schieten mogelijk op je, niet altijd ;) .

De Spanish lords?

het zijn toch The Lost leden :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ze staan er altijd in TBoGT, TLaD weet ik niet zeker...

Ik zal zelf eens een kijkje nemen want het klinkt zo onwaarschijnlijk voor mij :7 .

Het is echt waar, alleen weet ik niet zeker of dat hij ook in Algonquin staat.

Ik weet zeker dat hij in Hove Beach staat voor de Diner.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Broker-Dukes zijn de voornaamste locaties, je kan hem het meest vinden in Hove Beach-BOABO, maar de ideale plek is toch de Noord-Oostelijke bocht vna de Broker-Dukes Expressway in Dukes, je moet er maar een paar kee rop en af en je zal ongeveer altij een Banshee tegenkomen, ook is het Zuidelijkste gedeelte van Algonquin een plaats om de Banshee te zoeken, maar dan alleen het ring-gedeelte :) .

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet een paar plaatsen waar soms een auto rijd:

hove beach:

uranus

westoyke:

pmp600

sentilen

schottler:

vodoo

middelpark:

banshee(1/14)

holland delen:

partion

alderney city(staddeel):

sultan

sultan T(tuned)(altijd blauw)(soms bij sultan)

sabre gt

tijdens minimissies(race,drug deal,...)

race:

comet

banshee

infernus

romdom meestal

drugdeal:

sultan rs(heel vaak(tbogt in eflc))

stevie cars:

de auto die je steelt vaak maar!!:

sultan

rancher

taxi :duh:

ambulance :tu:

ben verder aan het zoeken

Bewerkt: door haqa
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...