Jump to content

Voertuigen-Locaties


Phoenyxar

Recommended Posts

  • 2 maanden later...

Die Swift staat er inderdaad tot op het moment dat je een text krijgt dat je daar een Gouden Buzzard kan vinden ;)

Dacht ik al...sad2.gif Maakt niet zoveel uit. Ik vond het gewoon even leuk om te weten.knipoog.gif

EDIT: ik weet in ieder geval dat het SOWIESO geen zin heeft... Je kunt niet eens in die Swift.emo.gif Tenminste, dat kun je zien in filmpjes waarbij mensen die Swift proberen te "kraken"...

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Waar heb jij dan naar zitten kijken? Je kan niet in de Skycrane (ach zo'n beetje niet :clown: ), in de Swift wel :7 .

De deuren van de Swift zijn gesloten...emo.gif

@Hierboven: ik heb hem vaak gezien bij de stripclub in Alderney. Die stripclub heet "Honkers".knipoog.gif Ik weet niet zeker, dus verwacht niet teveel.emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook wazig is, is dat je in de eerste missie van TLATD "verplicht" bent om je crew te volgen.

Onderweg stikt het van de TOWtrucks.....maar zodra je er een zoekt, kun je het vergeten...ik ben deze nergens meer tegen gekomen, ben inmiddels 7 missies verder, nog steeds niet gezien.

Weet iemand misschien een vaste vindplaats?

Heb inmiddels wel de slamvan kunnen krijgen, helaas wel met de spawn cheat, man wat is dat een brute bak zeg!

thnx!

Link to comment
Delen op andere websites

De Towtruck... daarvoor moet je in Berchem zijn, je vindt ze daar met hopen samen met de Rhapsody emo.gif .

Ik vind hem meer in Bohan.

Vooral in de nacht.

Freeway moet je ook in Bohan zijn.

Gewoon een beetje rondrijden met een andere Chopper.

Link to comment
Delen op andere websites

De Freeway kan je zogoed overal vinden hoor, maar ik zie hem toch het meest aan Francis International en de zijnen.

In Bohan zie ik hem soms ook opduiken ja, maar ik zie hem meer rond Alderney City :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ze staan er altijd in TBoGT, TLaD weet ik niet zeker...

Ik zal zelf eens een kijkje nemen want het klinkt zo onwaarschijnlijk voor mij emo.gif .

Voor de Diner in Hove Beach Spawnt er in TBOGT een Hexer.

In TLAD spawnt hier echter een Diabolus.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...