Jump to content

Voertuigen-Locaties


Phoenyxar

Recommended Posts

Ik ben er niet meer zeker van hoe je de Regina moest vastkrijgen, was het niet iets van de Regina volgen om hem dan heel snel te kunnen plaatsen op je parkeerplaats in Bohan? Of dat je hem tegenkomt in het verkeer aangezien hij voor deze moment rondrijdt, als je dat probeert moet je wel in de auto hebben gezeten, anders moet je in de auto rijden richting Bohan. Dan krijg je de cutscene en vanaf daar neem je geen auto maar loop je naar de kopieerstraat in Bohan, kopieerstraat :7 . Dit lijkt mij de enige mogelijkheid? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is wat je doet.

Zorg eerst dat je een open parkeerplaats hebt in Bohan.

Zet Autosave uit, voor het geval je nog een keer moet proberen als het niet lukt.

Je speelt die missie tot het punt dat je die Slamvan moet stelen, dit doe je dus ook. Wat je nu doet is:

Je kiest je favoriete kleur Regina, aangezien er 3 of 4 van die dingen staan. Deze gaan we proberen te halen. Ik heb de rode gehaald :)

Je tikt, met de Slamvan, eerst de Regina met zijn neus (of achterkant, wat je wil, ik zou neus pakken aangezien je de motor dan niet kapot ramt) richting het GTA IV savehouse(dus recht ten opzichte van de weg), Bohan is het makkelijkste.

Nu duw je hem met de Slamvan gewoon over de weg naar het Bohan savehouse van GTA IV, bij de bocht duw je hem gewoon de bocht om, richting je parkeer plaats. Je duwt de Regina op je parkeerplaats, klaar is kees, maar niet heus!

Je rijdt met de Slamvan naar het einde van de missie, en haalt de missie.

Er staat nu 2 goede voertuigen buiten, dus ofwel je houdt ook die Slamvan(unieke paintjob), maar dan moet je eerst een andere auto hebben want hij zit op slot, je kunt deze dan op dezelfde manier halen als de Regina, maar je zult een auto moeten cheaten denk ik(als je naar de weg loopt is hij weg). Ofwel je neemt die Custom motor die buiten staat tegen de muur aan(dus niet de Hexer), want die is ook redelijk zeldzaam: Hakuchou Custom :puh: (snelste motor in het spel).

Wat je ook doet, je rijdt éérst naar het Bohan savehouse, dit moet aangezien de parkeerplaatsen gedurende missies wel bruikbaar zijn, maar als je niet terug gaat worden de voertuigen niet opgeslagen, je moet de Regina dus eerst 'bevestigen'. Na dat gedaan te hebben (evt. instappen, rondje rijden, en terug zetten), rij je met die motor(of Slamvan), naar je savehuis van The Lost, en je slaat op. Nu heb je de Regina!

Je hoeft de missie dus niet te falen.

Deze strategie werkt met bijna alle speciale voertuigen! Ik heb op deze manier ook gehaald, de: unieke Wit/rode Bullet én unieke F620 (tegelijk)in TBOGT(missie failure nodig), de zwarte 'gunvan' Slamvan, de Gang Burrito.

En ik ga straks nog Rocco's Caddy halen in TBOGT, door met een firetruck hetzelfde te doen :D

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Overigens gaat de Caddy van Rocco wel iets anders hoor..

Je moet eerst de storyline uitspelen zodat je Stickybombs hebt.

Wat je dan doet is:

Je plaatst een sticky bomb op je eigen Caddy, en tegelijkertijd dat je hem opblaast schiet je Rocco dood. Nu bel je die ene gozert voor een auto, Bullet GT werkt wel. Je duwt met die Bullet Rocco's Caddy naar de straat. Dan bel je 911 en kies je fire department. Je steelt die firetruck, en dan gebruik je de spuit en de wagen zelf om Rocco's Caddy naar je huis te spuiten en te duwen, ben je wel even mee bezig. Waarom een firetruck? Omdat Rocco's Caddy volgens mij in de fik vliegt als de missie faalt. Met de brandweerwagen kun je hem dan blussen en duwen, en weer op de wielen zetten bij je savehouse.

EDIT@Vice InfernusX: Ja hoor, je kunt er wel in, als hij eenmaal bij je savehuis opgeslagen is wel, want dan worden de "deuren" unlocked.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in TBoGT Johnny's Hexer, Rocco's Caddy en Yusuf's Hook. Op soortgelijke manier verkregen.

Ik heb al een paar keer gebrobeerd de Skyhook te krijgen maar dat wil maar niet lukken :duh:

en wat is het nut van Rocco's caddy eigenlijk je kunt er toch niet in :?

Bedankt Mythbuster voor de tips om de Regina te krijgen _O_

Ik zal het proberen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dus de annihilater (in tL&D) is pas na 100% beschikbaar ?, en niet zoals in IV, waar de storyline uitspelen genoeg is om te kunnen vliegen 'n schieten ?

Klinkt als balen :( . ps puike lijst verder.., bedankt. Greetings stano666 :)

Bewerkt: door stano666
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...