NickyHendriks Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Hallo, Ik zit wel eens op mijn laptop, maar bijvoorbeeld in zo'n situatie als nu, wil ik het geluid van mijn telefoon (MP3) door sturen naar de speakers van mijn laptop, dus dan zal ik de telefoon moeten verbinden. Dat lukt allemaal. Maar mijn vraag is, hoe kan ik dit geluid direct doorsturen naar mijn speakers? Dan hoef ik namelijk niet mijn surround-set te gebruiken omdat dat heel erg door dreunt door het huis (bass). Iemand een idee hoe ik dus het geluid van Mic In naar mijn Sound Out kan sturen? Zammy Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Als je speakers een aansluiting hebben? Ik heb 3 speakers waarvan de hoofd speaker zo'n aansluiting heeft... ( Creative ) Of is dit niet wat je bedoeld? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2009 k wil dat het geluid dat bij mijn microfoon ingang erin gaat er bij de speakers uit komt, ik heb namelijk een laptop met ingebouwde speakers. Reageren
ArticLight Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 k wil dat het geluid dat bij mijn microfoon ingang erin gaat er bij de speakers uit komt, ik heb namelijk een laptop met ingebouwde speakers. Als je laptop een line-in/AUX aansluiting heeft kun je met een jack to jack kabel van de hoofdtelefoonaansluiting van je MP3 naar de aansluiting op je laptop. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Ja, dat is wat ik al heb, maar verder dan dat kom ik niet Ik heb hier een Line-In en een Microfoon aansluiting, welke moet ik hebben? En waar in Vista kan ik dit dan configuren? Reageren
Hayte Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Dit had je zelf eigenlijk zelf ook kunnen proberen. Je plugt dat kabeltje in de microfoon ingang. Werkt dit niet? Plug je hem in de Line-In (al voldoet de microfoon aansluiting als het goed is hoor). Dit herkent Windows gelijk en laat de muziek dan meteen afspelen. Als jij dan niks in de speaker plug hebt zitten gaat het gewoon via de onboard speakers Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2009 Dit had je zelf eigenlijk zelf ook kunnen proberen. Je plugt dat kabeltje in de microfoon ingang. Werkt dit niet? Plug je hem in de Line-In (al voldoet de microfoon aansluiting als het goed is hoor). Dit herkent Windows gelijk en laat de muziek dan meteen afspelen. Als jij dan niks in de speaker plug hebt zitten gaat het gewoon via de onboard speakers Bij mij niet Reageren
Flitskikker Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 Download en installeer Audacity. Pruts eerst wat met het keuzeboxje rechtsboven wat het beste resultaat geeft met opnemen (waarschijnlijk Microfoon of Line In). Als dit eenmaal werkt, ga dan naar Bewerken > Voorkeuren en zet een vinkje bij "Softmatige playthrough". Dan zou het moeten werken. Mvg, Flitskikker Reageren
RoL0 Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 (bewerkt) Ik doe het altijd op deze manier (sorry voor de paint-noob-uitleg-style): (klik om te vergroten) Succes! (ohja, mocht het XP zijn, kan ik dat ook wel even zo laten zien, maar dan moet ik even een andere pc opstarten. W7 heb ik niet) En waar in Vista kan ik dit dan configuren? EDIT: LEZEN RoL0 xD Bewerkt: 1 december 2009 door RoL0 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Heb alles aangesloten Reageren
RoL0 Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Hmm.. kun je misschien eens kijken of je iets kunt vinden bij configuatiescherm, klassieke weergave, realtec audio ofzo? Daar kun je ook altijd aangeven welke input je wilt selecteren. (Als je realtec vind, en het lukt nog niet, kun je dan wat screens sturen van de tabbladen?) RoL0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.