Jump to content

timecyc... graf prob.

Fritsus

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik gebruik als grafische kaart een ati radeon 9800 xxl (256bit , 128Mb videogeheugen)

welke ik van denk dat deze gta wel aan kan en bij een der betere kaarten behoord,

Ik heb de timecyc mod geinstalleert zodanig ik 10 x verder kan kyken als normaal,

maar blijkbaar kan mij grafische kaart dat toch zo goed niet aan want vanaf ik bepaalde hoogte bereik begint alles te flikkeren.

Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

of zou er mij iemand eens zijn bestand willen sturen(origineel) naar ****(at) gmail DOT com

het bestand vind u hier:

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data

en het bestand noemt:

timecyc.dat

nog een klein probleem even melden, als ik speel en het wordt iets drukker dan krijg ik ook een soort 'lag' dat alles begint te haperen enzo... zou ik nieuwe driver of andere directX moeten installeren ? of ist dit normaal voor mijn kaart ? is op veel momenten wel lastig in bepaalde missie's en stuff...

Met vriendelijke groeten

Fritsus...

Delen op andere websites

Ik heb ook een Ati Radeon en ik heb ook problemen met de graphics, soms ik k half door een mannetje heen <_< (maar daar is al een topic over). Ik heb gehoord dat het niks helpt als je een nieuwe driver intalleert. Je moet wel directx 9.0c hebben. Of misschien dat je niet genoeg werkgeheugen hebt.

Delen op andere websites

ik heb dezelfde grafische kaart maar bij mij doet hij het allemaal prima, ik heb ook geen last van die 'lag' waar Fritsus het over heeft, ik heb trouwens niet die mod geinstalleerd...

je kan ook zelf in het spel aanpassen hoe ver je kijkt met Draw distance in het advanced display options menu...

Delen op andere websites

dit is de engelse omschrijving van die mod.

This mod will increase your draw distance times ten. Low end computer users... BEWARE!

plaats hier even je specs van je comp a.u.b.

moved to hardware

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...