Jump to content

GTA : Carcer City mod

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey

Ik ben op zoek naar een compleet afgewerkte Carcer City mod voor GTA III, GTA VC of GTA SA.

Weet iemand misschien waar ik deze kan vinden ?

Geplaatst:

Hey

Ik ben op zoek naar een compleet afgewerkte Carcer City mod voor GTA III, GTA VC of GTA SA.

Ik denk niet dat die al bestaat. Ik ga geen link posten , want ik denk dat je de onafgewerkte versie al hebt. :puh:

Geplaatst:

Hey

Ik denk niet dat die al bestaat. Ik ga geen link posten , want ik denk dat je de onafgewerkte versie al hebt. :puh:

Ja, ik het de onafgewerkte versie al :)

Geplaatst:

Wat is Carcer City en waar te downloaden? :eten:

Carcer City is de naam van de stad waar het spel Manhunt van Rockstar North zich afspeelt. "Carcer" was de naam van een gevangenis in het antieke Rome en is opgenomen in het Engelse werkwoord "to incarcerate" voor "gevangen nemen".

In GTA III wordt de naam van deze stad genoemd op LIPS 106 tijdens het oplezen van een nieuwsbericht in de Liberty Tree, waaruit blijkt dat de politieofficier Gary Schaeffer (een personage uit Manhunt) van Carcer City onverwacht is vrijgesproken van zijn verdenkingen op gebied van corruptie, aangezien de getuigen zijn verdwenen. Tevens komen we door dit bericht te weten dat Carcer City in de buurt van Liberty City ligt. In een radiocommercial in GTA San Andreas wordt Carcer City geprezen als vakantie-bestemming en ook in GTA Liberty City Stories horen we van deze stad: tijdens het praatprogramma "Electron Zone" op LCFR belt iemand vanuit Carcer City naar het programma.

Je kunt de '' onafgewerkte '' mod hier downloaden :

http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=6814

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...