Jump to content

Over de Walkthrough/FAQ

SayDay!

Recommended Posts

Jullie walkthrough is erg handig! Echt super.

Maar ik heb een verzoekje. Het komt vaak voor dat ik me afvraag wanneer een bepaalde optie/game mode/vehicle/winkel geunlocked wordt (zie bijvoorbeeld mijn topic over de kledingzaken).

In de walkthrough wordt al wel bijgehouden welke rewards je krijgt na een bepaalde missie, maar het zou echt retevet zijn als je op 'reward' kon zoeken. En dat je dan te zien krijgt aan welke voorwaarden je moet doen om die reward te pakken te krijgen.

Dus bijvoorbeeld:

- ik wil weten wat je allemaal nodig hebt om 'Flying School' te unlocken;

- ik klik in de FAQ, in de lijst met rewards op 'Flying School';

- vervolgens krijg ik een lijst met voorwaarden (of 'prerequisites') waaraan ik moet voldoen om die reward te kunnen krijgen;

De lijst zou dan bijvoorbeeld zijn:

Flying School <- 'Verdant Meadows' missie <- missie die hier aan vooraf gaat <- missie die hier aan vooraf gaat <- ...enz.

Dit lijkt op zich een monnikenwerk, maar met een goed bedacht gegevensmodel op de database (bijv. gelinkte lijst(en)) is het wel voor elkaar te krijgen. Wat vinden jullie ervan?

Delen op andere websites

Nadat je de missie Intercition heb gedaan bij Toreno kun je de flying school doen. Hij vertelt je dat je moet leren vliegen om Sweet uit de gevangenis te halen. Je komt er vanzelf achter wanneer je een telefoontje van Toreno krijgt

Delen op andere websites

De databse achter de WT is daar helaas niet geschikt voor. Doordat de WT steeds uitgebreider werd zijn (helaas) sowieso al een paar kunstgrepen nodig geweest om een paar nieuwe functies toe te voegen. En de database opnieuw opbouwen is wegens tijdgebrek helaas niet aan de orde. De gegevens zijn er iig wel, dus ik zal wel even kijken of het op een simpele manier te maken is, maar ik ben bang...

Er is wel eens een topic geweest waar alle unlocks op te vinden waren, waar dat is gebleven weet ik niet. Ik zal eens kijken of dat nog terug te vinden is.

IIg. bedankt voor het meedenken.

@Dragonlord: het gaat de OP niet om de vliegschool, maar om het concept om te zien te krijgen wat er nodig is...

Bewerkt: door BrokenTable
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...