Jump to content

GTA San Andreas SUPER Sloom

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb een laptop van packard bell rond de 400 euro.

Ik wil GTA san andreas spelen.

Ik doe die test op: http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/intro.aspx

Helemaal goed dus ik koop gta.

En ik installeren EN SUPER SLOOM!!!!

Lopen gaat haast niet super irritand.

Waar kan dit aanliggen.

Heb de resultaten als Attachemnts gedaan

Ten eerste is Can you run it? niet betrouwbaar. En trouwens, kan je je system specs eens posten ? Dit kan met FLitskikker Infotool. (Klik)

Bewerkt: door Dakendak
Geplaatst:

ook nog dit:

Computer

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: PACKARD BELL BV

- Computermodel: EasyNote MH35

- Computernaam: PC_VAN_DYLAN

- Systeemtype: x86 (32-bits) systeem

Moederbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: PACKARD BELL BV

- Model: PE1

- BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies LTD

- BIOS Model: Ver 1.00PARTTBL, versie PE14A05

- Aansluitingen: PCI Slot 1 (Vrij), PCI Slot 2 (Vrij)

- Poorten:

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Intel® Pentium® Dual CPU T2390 @ 1.86GHz

- Kloksnelheid: 1600 MHz

- Socket: uPGA 479M

Geheugen

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Grootte: 1916 MB RAM

- Type(s): 1024 MB RAM (DRAM, DIMM), 1024 MB RAM (DRAM, DIMM)

Hardeschijf

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Bestandstype(s): NTFS (C:)

- Grootte: 137,04 GB (137,04 GB (C:) )

- Vrije ruimte: 92,03 GB (92,03 GB (C:) )

Stations

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Onbekend

- Model(len): C: Hitachi HTS543216L9A300 ATA Device IDE, D: Optiarc DVD RW AD-7530B ATA Device

Geluidskaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Realtek

- Model: Realtek High Definition Audio

Videokaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: SiS Mirage 3 Graphics

- Beeldprocessor: SiS672 series (0x6351)

- Geheugengrootte: 128 MB VRAM

- Stuurprogramma: SISGRUMD.dll,SiSClone.dll,SiSFunc.dll,SiSKrl.dll,SiSGlv.dll, versie 7,14,10,5100

Beeldscherm

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)

- Model: Algemeen PnP-beeldscherm

- Schermresolutie: 1280x800

- Kleurdiepte: 32-bits

- Frequentie: 60 Hz

Muis

¯¯¯¯

- Fabrikant: Synaptics

- Model: Synaptics PS/2 Port TouchPad

- Aantal knoppen: 0

- Aansluiting: PS/2

Toetsenbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Standaard-PS/2-toetsenbord

- Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)

- Functietoetsen: 12

Netwerkkaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model(len): SiS191 Ethernet Controller (Ethernet 802.3), RT73 USB Wireless LAN Card (Ethernet 802.3), TeamViewer VPN Adapter (Ethernet 802.3)

- Adressen: IP: 192.168.0.112, MAC: 00:1E:68:D4:0E:14, DHCP: 192.168.0.1

DirectX

¯¯¯¯¯¯¯

- Versie: 10.1

Besturingssysteem

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Basic

- Versie: 6.0.6001

- Service Pack: Service Pack 1

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 2.5.0.60)

http://flitskikker.fl.funpic.org/software/infotool

De aanbevolen systeem-eisen zijn 128 mb-ram . Misschien ligt het daar aan, maar dat betwijfel ik . Staat er veel op je pc ?

EDIT:Zet de graphics enzo eens lager. Misschien dat dat helpt.

Bewerkt: door Dakendak
Geplaatst:

Inderdaad, je moet bij je advanced display options alles op laag zetten, zelfs als je PC ver boven de aanbevolen eisen komen kan hij sloom gaan doen op z'n highest settings.

Niemand weet waarom :?

De aanbevolen systeem-eisen zijn 128 mb-ram . Misschien ligt het daar aan, maar dat betwijfel ik . Staat er veel op je pc ?

EDIT:Zet de graphics enzo eens lager. Misschien dat dat helpt.

Oke het helpt niet echt ik weet het echt niet meer en me pc is net helemaal leeg gehaald en opnieuw geinstalleerd

Bewerkt: door dylankieft
Geplaatst:

Inderdaad, je moet bij je advanced display options alles op laag zetten, zelfs als je PC ver boven de aanbevolen eisen komen kan hij sloom gaan doen op z'n highest settings.

Niemand weet waarom :?

Wel, de minimum wilt zeggendat je het kan spelen op het laagste, maar sloom. Aanbevolen is dat je het goed kan spelen op laag. Dus niet op hoog. Men vriend zit ver boven de systeem-eisen, hij kan WaW aan, en bij hem staat het op hoogste.

Geplaatst:

Ik heb hem op een hele oude pc geinstalleert daar spelen gaat goed maar SA-Mp is daar weer heel sloom

Weet iemand hoe ik hem op me laptop kan spelen of hoe ik hem op die oude pc kan spelen

Ik heb hem op een hele oude pc geinstalleert daar spelen gaat goed maar SA-Mp is daar weer heel sloom

Weet iemand hoe ik hem op me laptop kan spelen of hoe ik hem op die oude pc kan spelen

Laptops bevatten vaak vrij standaard videokaarten, die meestal niet geschikt zijn voor het draaien van games. Nu zijn er

altijd uitzonderingen, maar het komt er op neer dat je games het beste kunt spelen op een 'gewone' PC, aangezien het hier

veel makkelijker is om extra onderdelen toe te voegen.

Het probleem met San Andreas: Multiplayer is ook simpel te verklaren. Je speelt hier tegen echte mensen die geen voorgeprogrammeerde acties ondernemen, waardoor het voor de computer lastiger is om dit vloeiend op je scherm te toveren. Ook als jij (Of iemand anders) een hoge 'ping' (Wat zeg maar het prestatieniveau is. Hoe lager het getal, hoe soepeler je spel loopt) hebt, kan je spel slomer gaan werken. Je kunt dit voorkomen door zoveel mogelijk programma's op de achtergrond (Denk aan MSN, downloads) uit te schakelen. Daarnaast is de keuze van de server ook nog van invloed op de prestaties. Als je in Nederland/België op een Amerikaanse server speelt, heb je een tragere verbinding dan wanneer je op een Nederlandse/Belgische server speelt.

Bewerkt: door Silverbyte
Geplaatst:

Laptops bevatten vaak vrij standaard videokaarten, die meestal niet geschikt zijn voor het draaien van games. Nu zijn er

altijd uitzonderingen, maar het komt er op neer dat je games het beste kunt spelen op een 'gewone' PC, aangezien het hier

veel makkelijker is om extra onderdelen toe te voegen.

Het probleem met San Andreas: Multiplayer is ook simpel te verklaren. Je speelt hier tegen echte mensen die geen voorgeprogrammeerde acties ondernemen, waardoor het voor de computer lastiger is om dit vloeiend op je scherm te toveren. Ook als jij (Of iemand anders) een hoge 'ping' (Wat zeg maar het prestatieniveau is. Hoe lager het getal, hoe soepeler je spel loopt) hebt, kan je spel slomer gaan werken. Je kunt dit voorkomen door zoveel mogelijk programma's op de achtergrond (Denk aan MSN, downloads) uit te schakelen. Daarnaast is de keuze van de server ook nog van invloed op de prestaties. Als je in Nederland/België op een Amerikaanse server speelt, heb je een tragere verbinding dan wanneer je op een Nederlandse/Belgische server speelt.

Heel erg bedankt voor je reactie maar toch zou ik het liefst GTA op m'n latop spelen.

Heb jij of iemand anders nog een idee?

Geplaatst:

ik heb een paar opties verandert wat moet eigenlijk allemaal veranderen naar het laagste?

Display Options > Advanced

Alles op z'n LAAGST

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...