hoidatwastimmi Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Je videokaart is gewoon poep en laptop's zijn niet zo geschikt voor games... Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Je videokaart is gewoon poep en laptop's zijn niet zo geschikt voor games... Ten eerste is z'n videokaart vanuit voornamelijk ijzer en plastic en wat meer dingen. En ten tweede is poep ontlasting dat de mens defeceert. En er zijn genoeg laptops die zeer geschikt zijn voor games. ( Zelfs gta Iv ) Deze jongeman kan makkelijk Sa spelen op z'n laagste settings. Basta Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 (bewerkt) Je videokaart is gewoon poep en laptop's zijn niet zo geschikt voor games... Ten eerste is z'n videokaart vanuit voornamelijk ijzer en plastic en wat meer dingen. En ten tweede is poep ontlasting dat de mens defeceert. En er zijn genoeg laptops die zeer geschikt zijn voor games. ( Zelfs gta Iv ) Deze jongeman kan makkelijk Sa spelen op z'n laagste settings. Basta Je snapt toch wel wat ik bedoel Bewerkt: 6 december 2009 door hoiikbentimmi Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 (bewerkt) Je videokaart is gewoon poep en laptop's zijn niet zo geschikt voor games... Ten eerste is z'n videokaart vanuit voornamelijk ijzer en plastic en wat meer dingen. En ten tweede is poep ontlasting dat de mens defeceert. En er zijn genoeg laptops die zeer geschikt zijn voor games. ( Zelfs gta Iv ) Deze jongeman kan makkelijk Sa spelen op z'n laagste settings. Basta ja tuurlijk, met een videochip die niet eens aero kan draaien kom op zeg, de TSer heeft niet voor niets vista basic skin, gewoon omdat hij de aero niet aan kan, die chip doet wss zelfs nog onder voor de intel chips, met die videochips ga je dus echt geen enkel spel fatsoenlijk draaien, zelfs gta3 zal nog met enige moeite gaan. en verder heb ik een leuke vraag voor je, ben je dom? Bewerkt: 6 december 2009 door wesley123 Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Je videokaart is voldoende, maar probeer de graphics op medium of low te zetten. Je hebt ook niet al te veel RAM, dus zet de draw distance lager. Bij hoge draw distance laadt hij auto's, peds en de omgeving al als je ver weg bent, bij lage draw distance laadt alles wat later. Zo verbruikt het spel minder RAM, en kun je toch 5 FPS meer verwachten. Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Zoals ik al zei die videokaart is bagger Reageren
TalkingPear Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 (bewerkt) Ik zou hem gewoon op een pc spelen. 'ja maar ik wil hem onderweg spelen' Ja dan weet ik het ook niet, meschien die kaart ff vervangen. EDIT: DeathPenalty ik denk dat dat hetr eerste is als hij sloom is he, hem op low zetten XD Bewerkt: 6 december 2009 door redfire18 Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Je videokaart is gewoon poep en laptop's zijn niet zo geschikt voor games... Ten eerste is z'n videokaart vanuit voornamelijk ijzer en plastic en wat meer dingen. En ten tweede is poep ontlasting dat de mens defeceert. En er zijn genoeg laptops die zeer geschikt zijn voor games. ( Zelfs gta Iv ) Deze jongeman kan makkelijk Sa spelen op z'n laagste settings. Basta ja tuurlijk, met een videochip die niet eens aero kan draaien kom op zeg, de TSer heeft niet voor niets vista basic skin, gewoon omdat hij de aero niet aan kan, die chip doet wss zelfs nog onder voor de intel chips, met die videochips ga je dus echt geen enkel spel fatsoenlijk draaien, zelfs gta3 zal nog met enige moeite gaan. en verder heb ik een leuke vraag voor je, ben je dom? Oke oke, jullie je zin. Die videokaart is gemaakt van poep Reageren
dylijn Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Inderdaad, je moet bij je advanced display options alles op laag zetten, zelfs als je PC ver boven de aanbevolen eisen komen kan hij sloom gaan doen op z'n highest settings. Niemand weet waarom Wel, de minimum wilt zeggendat je het kan spelen op het laagste, maar sloom. Aanbevolen is dat je het goed kan spelen op laag. Dus niet op hoog. Men vriend zit ver boven de systeem-eisen, hij kan WaW aan, en bij hem staat het op hoogste. Ooh nee hoor recommend staat voor aanbevolen eisen, als je die eisen of hoger hebt kan je optimaal dit spel spelen dus met hoge settings. Alleen zijn er nog wel eens bedrijven waarbij dit niet helemaal klopt *kugkug*EA*kugkug* Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 Inderdaad, je moet bij je advanced display options alles op laag zetten, zelfs als je PC ver boven de aanbevolen eisen komen kan hij sloom gaan doen op z'n highest settings. Niemand weet waarom Wel, de minimum wilt zeggendat je het kan spelen op het laagste, maar sloom. Aanbevolen is dat je het goed kan spelen op laag. Dus niet op hoog. Men vriend zit ver boven de systeem-eisen, hij kan WaW aan, en bij hem staat het op hoogste. Ooh nee hoor recommend staat voor aanbevolen eisen, als je die eisen of hoger hebt kan je optimaal dit spel spelen dus met hoge settings. Alleen zijn er nog wel eens bedrijven waarbij dit niet helemaal klopt *kugkug*EA*kugkug* met die videokaart lukt dat niet zonder lag omg! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.