Jump to content

nieuwe pc


iefen

Recommended Posts

hoi, ben ik weer

me ma wil graag een nieuwe pc want de hare is echt sloom ze wil geen game computer maar ook niet zo een school computer, gewoon er tussen in waar ze snel haar mail kan kijken ff snel kan internetten en die shit.

ik had een pc'tje van niet al te veel geld bij me kaar gezocht en dit is het geworden, kunnen jullie zegen of dit systeempje zal draaien, en of het lekker draait?

=1&product[208022]=1&product[206584]=1&product[194333]=1&product[219321]=1&product[103144]=1&product[36567]=2&product[223708]=1"]http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[53588]=1&product[208022]=1&product[206584]=1&product[194333]=1&product[219321]=1&product[103144]=1&product[36567]=2&product[223708]=1

als er wat moet veranderen zouden jullie dat ff kunnen aan geven, thnx

Link to comment
Delen op andere websites

Die koeler voor de processor is overbodig. Bij de boxed processor zit namelijk al een stock cooler bij as far as I know. :)

Als er staat boxed dan zit er een koeler bij, dacht ik. En ik zou wel voor 2gb ram gaan, want 1gb is een beetje weinig. Je kunt het later nog wel upgraden, maar als ik jou was zou ik - ook al is het een internet pc´tje - 2gb nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom neem je overclock geheugen in een internet PC?

Waarom neem je een overclock processor koeler voor een internet PC?

Waarom neem je een externe videokaart? Voor mail checken en internetten kan jouw moeder prima uit haar voeten met een onboard videochip van het moederbord.

En ik zou een andere voeding nemen, 550 wat voor 35 euro, dat kan nooit wat zijn.

Dit past allemaal wat beter bij elkaar: Klik

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...