Mr CJ Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Waar kan ik een download vinden, waar gta ondertiteld is in het nederlands? thx Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 GTA IV Nederlandse ondertiteling is momenteel in bewerking, zo ver ik nu weet. Voor gta san andreas is er wel één. Reageren
Dakendak Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Waar kan ik een download vinden, waar gta ondertiteld is in het nederlands? thx Aangezien je naam en avatar vermoed ik voor SA?(Meld dit de volgende keer wel) Klik Reageren
Mr CJ Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Waar kan ik een download vinden, waar gta ondertiteld is in het nederlands? thx Aangezien je naam en avatar vermoed ik voor SA?(Meld dit de volgende keer wel) Klik neen, ik bedoel degelijk gta IV Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 (bewerkt) Waar kan ik een download vinden, waar gta ondertiteld is in het nederlands? thx Aangezien je naam en avatar vermoed ik voor SA?(Meld dit de volgende keer wel) Klik Maar voor IV is momenteel in bewerking, toch? Edit; Lol, anders zou het ook niet hier gepost zijn. Nederlandse Ondertiteling voor GTA IV is er nog niet. Aangezien mensen de hele storyline en andere moet vertalen kan het wel even duren... Bewerkt: 29 november 2009 door coolnniek9 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.