coolnniek9 Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Beste gtaforumleden, Ik heb mijn xbox in een kastje staan, als volgt: Ik wou vragen of dit verstandig is? Reageren
Rullez Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Beste gtaforumleden, Ik heb mijn xbox in een kastje staan, als volgt: Ik wou vragen of dit verstandig is? Het is sowieso al verstandig dat je hem heb liggen, want als je hem heb staan staat hij instabieler en is er een kans dat hij krassen maakt op je games. Of hij zou verstandig staat voor je koeling is moeilijk te zeggen aangezien wij niet de ruimte achter je Xbox 360 kunnen zien. Mijn mening is gewoon als hij geen raar blazend geluid maakt is er er niks aan de hand. Doet hij dit wel had ik hem wat meer ruimte gegeven aan de kant waar de ventilatie zit. Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 dat ding staat waardeloos, daar gaat hij het neit lang uithouden, bijde zijkanten zijn geblokkeert, als er 1 is geblokkeerd is het al erg zat. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2009 dat ding staat waardeloos, daar gaat hij het neit lang uithouden, bijde zijkanten zijn geblokkeert, als er 1 is geblokkeerd is het al erg zat. Er is genoeg open ruimte aan de achterkant, alles verdwijnt aan de achterkant. Hij staat zo goed, en wesley; je hebt wel gelijk, maar aan de kant waar de harddrive inhoord ( die ik niet heb :$ )komt geen lucht uit. Aan de ene kant kan het er niet uit, maar dan ontsnapt het gewoon via de achterkant. Hij staat zo redelijk verstandig. Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 dat ding staat waardeloos, daar gaat hij het neit lang uithouden, bijde zijkanten zijn geblokkeert, als er 1 is geblokkeerd is het al erg zat. Er is genoeg open ruimte aan de achterkant, alles verdwijnt aan de achterkant. Hij staat zo goed, en wesley; je hebt wel gelijk, maar aan de kant waar de harddrive inhoord ( die ik niet heb :$ )komt geen lucht uit. Aan de ene kant kan het er niet uit, maar dan ontsnapt het gewoon via de achterkant. Hij staat zo redelijk verstandig. en waarom vraag je het dan als je eht zelf weer beter weet? toevalig heb ik een vriend en die had zijn xbox op zijn zij staan, guess what, dat ding raakte hardstikke oververhit en gewoon delen van het moederbord waren gesmolten. Dat ding van jou staat vele malen dichter dus hij heeft veel minder koeling al. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2009 (bewerkt) Omdat m'n nerdo vriend toevallig langs kwam. M'n xbox staat zo al sinds m'n verjaardag. ( 11 mei 2009 ) Per dag staat deze xbox zo'n 3 á 4 uurtjes aan. Longest playtime: 6:04:32 Verklaar dat eens? Edit: Heb er zowieso nog garantie op! Bewerkt: 29 november 2009 door coolnniek9 Reageren
Thundercover Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 Verplaatst naar Consoles & Game Events... Reageren
Hannes82 Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Edit: Heb er zowieso nog garantie op! Dan zou ik hem mooi laten staan zo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.