Kloep Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Ik ben weer eens gaan photoshoppen. Ik besloot om op google een doffe afbeelding te zoeken, en deze op een zo gemakkelijk mogelijke manier om te toveren naar een afbeelding met veel heldere kleuren. Hieronder het resultaat. Voor: Klik voor een vergroting! Na: Klik voor een vergroting! Reageren
flippie13 Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 (bewerkt) Ik vind hem erg goed gelukt! Toch vind ik het gras iets 'te' groen, en bij de lucht rechtsbovenin linksbovenin vind ik het weer een beetje te overbelicht, maar voorderest een mooi staaltje photomanipulatie! Bewerkt: 29 november 2009 door flippie13 Reageren
Halleuh Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Mooi gedaan, maar ik vind het contrast wat te hoog. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 (bewerkt) Mooi gedaan, maar ik vind de kleuren een beetje te fel. Daarom heb ik de foto ook eens onder handen genomen met dit als resultaat: Mvg, BV_1993 Edit: ik geef het een 6/10 omdat ik de lucht te wit vind en het gras te geel. Vind je dit een beter rate? Bewerkt: 29 november 2009 door BV_1993 Reageren
Kloep Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2009 (bewerkt) Allemaal heel leuk en aardig, maar is dit topic er niet voor om mijn design een rate te geven? @Edit hierboven: Je rate is al beter. Met mijn design heb ik niet geprobeerd om het er zo realistisch mogelijk uit te laten zien. Ik heb geprobeerd om mooie heldere kleuren in te brengen. Bewerkt: 30 november 2009 door Kloep Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.