jvj Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 hej ik zou in gta iv dus graag een kettingzaag hebben, zoals die voorkwammen in VC en SA. iemand die wil bewijzen dat hij goed kan modden?
woveriene Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 hej ik zou in gta iv dus graag een kettingzaag hebben, zoals die voorkwammen in VC en SA. iemand die wil bewijzen dat hij goed kan modden? Ik kan niet modden Maar weet wel dat dit topic hier thuishoort
.Senne Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Jammer genoeg is het modden van wapens voor IV nog niet helemaal mogelijk. De enige wapen mods die er zijn, zijn texture mods. Ook is er de minigun mod, maar hoe die gedaan is weet ik niet. Er zijn op dit forum ook weinig IV modders, en daar komt dan nog eens bij dat de chainsaw dan geen geluid zou maken, niet zou bewegen en de animatie van een mes of knuppel moeten hebben, wat denk ik niet 100% goed gaat uitpakken.
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Jammer genoeg is het modden van wapens voor IV nog niet helemaal mogelijk. De enige wapen mods die er zijn, zijn texture mods. Ook is er de minigun mod, maar hoe die gedaan is weet ik niet. Er zijn op dit forum ook weinig IV modders, en daar komt dan nog eens bij dat de chainsaw dan geen geluid zou maken, niet zou bewegen en de animatie van een mes of knuppel moeten hebben, wat denk ik niet 100% goed gaat uitpakken. En je zou dan ook het probleem hebben dat er geen soort engine is voor de Peds, om te reageren alsof ze een kettingzaag tussen de ribben krijgen. Dus het is denk ik echt niet mogelijk om zoiets in GTAIV te zetten. Hoewel het mij opzich ook wel vet lijkt.
Dutchy3010 Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Post het a.u.b. in het juiste topic (zie link in Woveriene's bericht).
Recommended Posts