TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Hallo, Ik wil mijn ps3 op mijn lcd monitor aansluiten, en dan het liefst met een Hdmi kabel omdat die andere uitgang in mijn ps3 een beetje kapot is, Dus ik zoek een hdmi kabel met aan de ene kant een gewoon hdmi voor in mijn ps3 en aan de andere kant vga/dvi en rood + witte tulp stekker, of gewoon een andere oplossing om mijn ps3 op mijn pc scherm aan te sluiten zodat ik ook geluit heb (en dan het liefst met hdmi voor in de ps3) Alvast heel erg bedankt! Mvg TBOGG Reageren
PowerPats Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 heel veel van die dingen zie ik gewoon bij de mediamarkt staan, ze zijn niet zo moeilijk te krijgen hoor. gewoon even naar een electronicazaak gaan. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 (bewerkt) Als ik je goed snap heb je een verloopje van HDMI naar DVI/VGA nodig? Bewerkt: 29 november 2009 door Djmaddox Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2009 Nee ik moet aan de ene kant gewoon hdmi en aan de andere kant van de kabel vga/dvi en rood met witte tulp Mvg TBOGG Reageren
Dieko Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 (bewerkt) Nee ik moet aan de ene kant gewoon hdmi en aan de andere kant van de kabel vga/dvi en rood met witte tulp Mvg TBOGG Helaas kan dat niet. Behalve als je een HDfury hebt. Maar die kost wel 80 euro. Kan jouw monitor dit aan? deze kost 20 euro bij Bol en is speciaal voor de PS3. Bewerkt: 30 november 2009 door Dieko Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2009 Dan gebruik ik toch maar deze kabel: http://www.mayflash.com/vgabox/vga004/vga004.htm Ik had nog wel een vraag over die kabel: waar is dat groene tulpstekkertje voor ? Mvg TBOGG Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 (bewerkt) Dan gebruik ik toch maar deze kabel: http://www.mayflash.com/vgabox/vga004/vga004.htm Ik had nog wel een vraag over die kabel: waar is dat groene tulpstekkertje voor ? Mvg TBOGG Die hoort eigenlijk geel te zijn en is gewoon om beeld via de tulpstekker over te brengen naar een analoge TV die geen VGA heeft. Bewerkt: 30 november 2009 door Galiorix Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 Waarschijnlijk beeld. Rood en wit staan meestal voor links en rechts geluid, dat zou betekenen dat we alleen beeld nog over hebben. Dat zou dan de groene moeten zijn. Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 1 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Maar die hoef je dus niet te gebruiken als ik hem gewoon op de lcd van mijn pc wil aansluiten ?? mgv TBOGG Reageren
Dieko Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Niet vergeten dat VGA geen geluid overbrengt. Daarom heb je de rood wit tulp nodig voor geluid. De groene kan je in je pc speakers doen. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Groen stond voor beeld? Waarom wou je dat in de speakers duwen? Reageren
Dieko Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Groen stond voor beeld? Waarom wou je dat in de speakers duwen? Ik dacht aan de groene input van de headset bij een pc. Reageren
Zakura Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Ik heb zelf via een webshop een stekkertje gekocht, deze gaat in de HDMI poort van de PS3, en zijn uitgang is een DVI. Ik kan het wel gewoon spelen, alleen geluid gaat via de normale MULTI AV kabel van mijn PS3, en deze heb ik met een ROOD-WIT Tulp naar 3.5mm JACK CONVERTER aangesloten op mijn Z-2300. Werkt goed, niet het über mooiste beeld, maar het is immers ook geen HDMI. Reageren
Hayte Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Ik heb zelf via een webshop een stekkertje gekocht, deze gaat in de HDMI poort van de PS3, en zijn uitgang is een DVI. Ik kan het wel gewoon spelen, alleen geluid gaat via de normale MULTI AV kabel van mijn PS3, en deze heb ik met een ROOD-WIT Tulp naar 3.5mm JACK CONVERTER aangesloten op mijn Z-2300. Werkt goed, niet het über mooiste beeld, maar het is immers ook geen HDMI. Er zit qua beeld kwaliteit geen verschil tussen HDMI en DVI. De meeste spellen op de PS3 springen overigens niet meteen op de hoogste resolutie. GTA IV kan bijvoorbeeld op 1080p (ook op mijn scherm), alleen dit doet hij niet automatisch (of het komt omdat ik een monitor heb, weet ik niet, maar ik denk van niet, omdat GT5P nog wel automatisch naar 1080P gaat), en moet ik eerst in de Display Settings 720 en 1080i uitzetten, waardoor hij alleen maar op 1080P kan. Let wel op dat spellen die geen 1080P dan op 576 gaan, wat nog slechter is dan 720. Daarvoor moet je dus weer alles aanvinken. Nu weer ontopic: Doet het geluid het wel door je AV uitgang? (de andere, zoals jij het noemt in je openings post) Anders kan je gewoon een HDMI -> DVI kabel/converter kopen, en dan het geluid gewoon via de AV kabel laten lopen (ja dit kan, doe ik zelf ook). Ik zag dat hij ongeveer kapot was, maar ongeveer is niet bepaald compleet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.