Jump to content

PHPBB


Miek

Recommended Posts

Hallo, ik heb een forum gemaakt, www.mieklannoyforum.be.tt.

Nu, alles loopt lekker, de skin die we gebruiken, de css is perfect in orde. Maar als we willen PB versturen loopt het fout: het scherm vergroot en de volgende code verschijnt:

[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_privmsgs.php on line 1818: implode() [function.implode]: Invalid arguments passed
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_privmsgs.php on line 1818: implode() [function.implode]: Invalid arguments passed
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_privmsgs.php on line 1818: implode() [function.implode]: Invalid arguments passed
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3834: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3248)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3836: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3248)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3837: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3248)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3838: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3248)

Vroeger was dit niet het geval. En ik heb de skin al eens gereset en een andere ingesteld, hetzelfde probleem.

Kan iemand me helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je misschien plugins oid geinstalleerd? Want het lijkt me onlogisch dat zo'n error wordt veroorzaakt door een CSS-bewerking...

Hier loop ik vast... Wat is dat?

Extra mogelijkheden, zoals we hier op het forum de chat, galerij, blogs et cetera hebben ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je misschien plugins oid geinstalleerd? Want het lijkt me onlogisch dat zo'n error wordt veroorzaakt door een CSS-bewerking...

Hier loop ik vast... Wat is dat?

Extra mogelijkheden, zoals we hier op het forum de chat, galerij, blogs et cetera hebben ;)

Nee, ik heb eens alles gereset en een nieuwe skin ingesteld, zelfde probleem. Maar misschien kan ik mijn wachtwoord veranderen zodat jij zelf eens op mijn account kan rondkijken?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je misschien plugins oid geinstalleerd? Want het lijkt me onlogisch dat zo'n error wordt veroorzaakt door een CSS-bewerking...

Hier loop ik vast... Wat is dat?

Extra mogelijkheden, zoals we hier op het forum de chat, galerij, blogs et cetera hebben ;)

Nee, ik heb eens alles gereset en een nieuwe skin ingesteld, zelfde probleem. Maar misschien kan ik mijn wachtwoord veranderen zodat jij zelf eens op mijn account kan rondkijken?

Dat hoeft (nog) niet... Geef eerst eens een link naar de skin die je hebt geïnstalleerd...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...