Jump to content

Nederlandse Spoorwegen Hummer v1.0

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee, ik had zin om een mod te maken dat bekend is in Nederland. aangezien de NS nog niet zo bekend staat onder de mods vond ik het wel leuk om er iets van te maken! Deze versie [1.0] is nog voor een Deel bugged! binnenkort komt er een bug-vrijé versie :)

Screens:

2315cd68f8bdbcbefb055a20ae7e371c.gif

DOwnload link:

ik moet eerst toestemming hebben van een mod, wachten dan maar! graag reactie in dit topic.

Credits:

Jerryosswest 90 %

Geplaatst:

nice :klap:

De n voor en de n achteraan. zijn die altijd zo of als de deur dicht is zijn ze dan wel goed?

Geplaatst:

De N kan je wel zien als je de deur dict doet, maar in de v1.0 zijn er bugs die erop lijken, deze worden nog opgelost.

p.s bedankt voor je reactie want er gebeurde niks :puh:

Geplaatst:

Leuk idee, maar wat is precies het verband tussen de NS en een hummer. Ik heb ze er nog nooit in zien rijden. Maar een beetje fantasie is altijd wel leuk. Het interieur lijkt wel erg wit, hoort dat zo of is er iets mis gegaan met de txd.

• 5 weken later...
Geplaatst:

probeer eens bij de carcols.dat even openen in kladblok en dan zoeken naar geel dan kijk je hoeveel dat is, dan ga je naar de auto die vervangen word en dan verander je het stukje voor de komma en dan zet je daar de getal van geel neer en dan is de auto geel zoals de treinen ook zijn

Geplaatst: (bewerkt)

Jerryosswest 90 %

Die andere 10%?

Als dat de auto zelf is moet hat andersom zijn de maker 90% en jij 10%

>>> Door DaBeast: :slotje: tot de maker me een PM stuurt.<<<

Bewerkt: door DaBeast
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...