Jump to content

Beste computer die er is.

Recommended Posts

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Galiorix

5

• Casss

3

• QinX

3

• Emaitroy

3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

een computer die jij niet kan betalen

Deze opmerking slaat evenmin ergens op als dit hele topic

Lol, waarom.

En waarom zou ik hem niet kunnen betalen :)

En welke dan als je het zo goed weet:)

Geplaatst:

Hmm, Alien Ware is volgens mij de beste computer. Welke weet ik niet. XD

En waarom is Alien Ware de beste computer? Geef daar eens een paar goede redenen voor.

Geplaatst:

Onzin, die hebben echt niet betere hardware dan de hardware die wij als normale consumenten (zouden) kunnen kopen.

De beste game computer op dit moment is een test systeem met een EVGA 4-Way SLi moederbord, een i9 engeneering sample, 3/4 HD4890 videokaarten in CrossfireX en 6GB aan geheugen. Nou blij?

Geplaatst:

Onzin, die hebben echt niet betere hardware dan de hardware die wij als normale consumenten (zouden) kunnen kopen.

De beste game computer op dit moment is een test systeem met een EVGA 4-Way SLi moederbord, een i9 engeneering sample, 3/4 HD4890 videokaarten in CrossfireX en 6GB aan geheugen. Nou blij?

Waarom niet gelijk 5970 CF of 4 5870 kaarten? En 12GB aan RAM is ook geen overbodige luxe.

Geplaatst:

Waarom niet gelijk 5970 CF of 4 5870 kaarten? En 12GB aan RAM is ook geen overbodige luxe.

Ik zou er sowieso Corsair Dominator geheugen ingooien wat standaard 2000Mhz loopt, heb je alleen maar in 6GB kitjes maar het is wel top off the bill. Daarnaast een EVGA 4-Way SLI moederbord, het beste bord om je i7 naar grotere hoogten te brengen en je hebt nog geen fatsoenlijke koeling. Gewoon bij een custom zaak even een waterkoelingssetje van rond de 500 tot 600 euro halen met een leuke pomp, een grote radiator en natuurlijk de waterkoelingsblokken voor de MOSFETS, de north- en southbridge, de processor en je videokaarten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...