Jump to content

Hulp nodig :P


GTA-Callais

Recommended Posts

Omdat Sandra me de tip gaf om zelf eens een gamemode op te zetten ben ik maar aan het werk gegaan.

Ik heb nu dus een eigen PWN (teleport-)menu gemaakt, maar waar moet ik die dan plaatsen? In de map Filterscripts of ergens anders?

EDIT

Ik heb nu het registersysteem van Sandra erop, maar je hebt 4 bestanden extra nodig.

Waar vind je die?

Klik hier voor de link naar het topic van Sandra.

En ik heb het opgeslagen als .pwn in de map Filterscripts. Is dit goed?

Bewerkt: door GTA-Callais
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat Sandra me de tip gaf om zelf eens een gamemode op te zetten ben ik maar aan het werk gegaan.

Ik heb nu dus een eigen PWN (teleport-)menu gemaakt, maar waar moet ik die dan plaatsen? In de map Filterscripts of ergens anders?

EDIT

Ik heb nu het registersysteem van Sandra erop, maar je hebt 4 bestanden extra nodig.

Waar vind je die?

Klik hier voor de link naar het topic van Sandra.

En ik heb het opgeslagen als .pwn in de map Filterscripts. Is dit goed?

a_samp.inc heb je als het goed is al standaard (je kan hem vinden in Pawno\Includes).

dudb.inc kan je hier downloaden.

dutils.inc kan je hier vinden.

dini.inc kan je hier vinden.

En als je een gamemode maakt, moet je die in de map GameModes zetten, en als je een filterscript maakt, moet je die in de map Filterscripts zetten. Spreekt toch voor zich?

MVG,

Wanted

Link to comment
Delen op andere websites

En als je een gamemode maakt, moet je die in de map GameModes zetten, en als je een filterscript maakt, moet je die in de map Filterscripts zetten. Spreekt toch voor zich?

Is dat nieuw? :puh:

Ik geef je wel ff mee als je een GM maakt is het beste zo min mogelijk filterscripts te gebruiken en alles in je GM te maken. EN ZO MINMOGELIJK TIMERS GEBRUIKEN (DAT ZUIGT)

Bewerkt: door Crusher!!
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...