Jump to content

kleren

jan eefsting

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb net op die site gekeken maar ik kon niet vinden wat ik zocht. Dus ik hoop dat ik dan wel een vraag mag stellen zonder dat de mods boos op me worden :o

Ik speel de pc-versie. Hoe kan ik CJ met ontbloot bovenlijf laten lopen? Ik heb namelijk een hele vette tattoo op m'n rug laten zetten en die wil ik wel graag kunnen zien natuurlijk.

Alvast heel erg bedankt! :rolleyes:

Delen op andere websites

Ik speel de pc-versie. Hoe kan ik CJ met ontbloot bovenlijf laten lopen? Ik heb namelijk een hele vette tattoo op m'n rug laten zetten en die wil ik wel graag kunnen zien natuurlijk.

Ga naar je Save House of Johnson House en ga naar je Wardrobe [trap op in de gele marker, daarna in de rode]. Dan zie je een menuutje met een aantal winkels waar je al kleren hebt gekocht, maar ook Remove Items. Enter remove items en enter Torso.

Delen op andere websites

Heb ik nog niet geprobeerd, ga ik zometeen effe doen. Altijd leuk om een naakte vent te zien hè :rolleyes: (ps. ik ben een meisje!). Ik dacht dat remove items betekende dat je items uit je wardrobe verwijdert, dat je ze daarna niet meer aan kunt trekken zeg maar.

Oh en bedankt voor het compliment. Tja, ik moest wat verzinnen hè... En dit hoorde ik nogal vaak in Vice City, nadat ik weer een paar ouwe wijffies in hun gezichtjes had gemept...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...