jan eefsting Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 kan iemand mij een site geven waar alle kleren op staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 ik weet wel een KLERE site voor jouw! Onze eigen enige echte Nederlandse walkthrough. http://faq.gtasanandreas.nl Ik blijf het herhalen omdat mensen te lui zijn om zelf te zoeken <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Hi jbedoelt denk ik met plaatjes van die klere (n). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Hi jbedoelt denk ik met plaatjes van die klere (n). Noem het dan kleding... Dat staat daar joh! Het is idd al vaak gezegt ja! Daar staat een hele lijst met kleding! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jan eefsting Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 ik heb de site net uit geprint Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 ik heb de site net uit geprint LOL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommyVercettiisaninnocentman Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Hoi, Ik heb net op die site gekeken maar ik kon niet vinden wat ik zocht. Dus ik hoop dat ik dan wel een vraag mag stellen zonder dat de mods boos op me worden :o Ik speel de pc-versie. Hoe kan ik CJ met ontbloot bovenlijf laten lopen? Ik heb namelijk een hele vette tattoo op m'n rug laten zetten en die wil ik wel graag kunnen zien natuurlijk. Alvast heel erg bedankt! :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Ik speel de pc-versie. Hoe kan ik CJ met ontbloot bovenlijf laten lopen? Ik heb namelijk een hele vette tattoo op m'n rug laten zetten en die wil ik wel graag kunnen zien natuurlijk. Ga naar je Save House of Johnson House en ga naar je Wardrobe [trap op in de gele marker, daarna in de rode]. Dan zie je een menuutje met een aantal winkels waar je al kleren hebt gekocht, maar ook Remove Items. Enter remove items en enter Torso. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommyVercettiisaninnocentman Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Oké, bedankt hè! Daar was ik zelf nooit opgekomen :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Oké, bedankt hè! Daar was ik zelf nooit opgekomen :huh: Wist ik eerst ook niet, gewoon ff checken. Als je alle Items removed wordt het pas leuk, CJ aka wanksta. :lol: Trouwens.. Leuke naam heb je! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommyVercettiisaninnocentman Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Heb ik nog niet geprobeerd, ga ik zometeen effe doen. Altijd leuk om een naakte vent te zien hè :rolleyes: (ps. ik ben een meisje!). Ik dacht dat remove items betekende dat je items uit je wardrobe verwijdert, dat je ze daarna niet meer aan kunt trekken zeg maar. Oh en bedankt voor het compliment. Tja, ik moest wat verzinnen hè... En dit hoorde ik nogal vaak in Vice City, nadat ik weer een paar ouwe wijffies in hun gezichtjes had gemept... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacc0s Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 eheh heb gta sa op de ps2 vanaf de eerste dag lol :blink: nu heb ik um gedownload voor pc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 eheh heb gta sa op de ps2 vanaf de eerste dag lol :blink: nu heb ik um gedownload voor pc wat heeft dit met kleren te maken ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.