yosata Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 hey, ik heb nu al heel vaak gelezen dat de pc versie van Saints Row 2 enorm slecht geport was. Nu vraag ik mij af of hij onderhand al aardig (hoeft nog niet perfect te zijn) gepatched is, kan je hem bijvoorbeeld al op normale resoluties als 1680x1050 spelen en zal hij een beetje kunnen draaien op een HD4870 1 GB Ik heb hem namelijk voor 10 euro zien liggen en ik twijfel of hij dat wel aard is omdat de verhalen zo enorm negatief zijn. Alvast bedankt Reageren
Kryziek Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 Met die kaart kun je hem wel draaien Spel ken ik niet dus daar kan ik niet over oordelen. Reageren
JoshTheBoss Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 (bewerkt) ik weet niet zeker hoe hij zal lopen op je video kaart, maar deze game is definitief naar mijn mening een echte afrader. De besturing van de voertuigen is zo ontzettend waardeloos. De graphics etc. zijn erg mooi, maar ik zou toch bijvoorbeeld GTAIV kopen, zelfs GTASA is beter naar mijn mening. ik weet helaas niet veel over de patches, want ik heb de game ongeveer na 10 minuten gedeinstalleerd . Bewerkt: 30 november 2009 door JoshTheBoss Reageren
yosata Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2009 (bewerkt) ik weet niet zeker hoe hij zal lopen op je video kaart, maar deze game is definitief naar mijn mening een echte afrader. De besturing van de voertuigen is zo ontzettend waardeloos. De graphics etc. zijn erg mooi, maar ik zou toch bijvoorbeeld GTAIV kopen, zelfs GTASA is beter naar mijn mening. ik weet helaas niet veel over de patches, want ik heb de game ongeveer na 10 minuten gedeinstalleerd . GTA IV en SA heb ik beide al Edit: En ondersteund ie misschien de xbox360 controller voor windows, want die heb ik ook nog Bewerkt: 30 november 2009 door yosata Reageren
Djmaddox Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 De besturing van auto's is wel dikke poep, maar verder is het spel wel leuk en zijn de graphics wel goed. Cheats zijn ook echt heel leuk in dat spel. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 (bewerkt) Op technisch gebied is het spel best slecht, maar ikzelf heb enorm veel precier gehad aan Saints row 2. De bugs en de besturing is soms wat vervelent, maar het is evengoed één van mijn favoriten spellen naast Gta. Ik zou het een 8 geven vanwegen de customization opties en de mogenlijkheden. Ik heb geen idee hoe het spel op de pc draait, je kunt het altijd een keer kopen en als het slecht draait op de pc zou je het kunnen verkopen op marktplaats of ebay. Bewerkt: 30 november 2009 door frankyyguy Reageren
Hayte Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Op technisch gebied is het spel best slecht, maar ikzelf heb enorm veel precier gehad aan Saints row 2. De bugs en de besturing is soms wat vervelent, maar het is evengoed één van mijn favoriten spellen naast Gta. Ik zou het een 8 geven vanwegen de customization opties en de mogenlijkheden. Ik heb geen idee hoe het spel op de pc draait, je kunt het altijd een keer kopen en als het slecht draait op de pc zou je het kunnen verkopen op marktplaats of ebay. Maar dan loop je alsnog verlies Saints Row 2 is heel processor gericht, net als GTA IV. Wat voor processor heb je? Reageren
frankyyguy Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 @Hierboven Hoeft natuurlijk niet "altijd". Als jij hem net gekocht hebt en je vind hem niets, kun je het spel voor dezelfde prijs verkopen als dat jij hem gekocht hebt. Zo enorm duur is Saints row 2 volgens mij ook niet meer. Reageren
yosata Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Op technisch gebied is het spel best slecht, maar ikzelf heb enorm veel precier gehad aan Saints row 2. De bugs en de besturing is soms wat vervelent, maar het is evengoed één van mijn favoriten spellen naast Gta. Ik zou het een 8 geven vanwegen de customization opties en de mogenlijkheden. Ik heb geen idee hoe het spel op de pc draait, je kunt het altijd een keer kopen en als het slecht draait op de pc zou je het kunnen verkopen op marktplaats of ebay. Maar dan loop je alsnog verlies Saints Row 2 is heel processor gericht, net als GTA IV. Wat voor processor heb je? intel core 2 quad q6600 2.4 Ghz Reageren
Dakendak Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Op technisch gebied is het spel best slecht, maar ikzelf heb enorm veel precier gehad aan Saints row 2. De bugs en de besturing is soms wat vervelent, maar het is evengoed één van mijn favoriten spellen naast Gta. Ik zou het een 8 geven vanwegen de customization opties en de mogenlijkheden. Ik heb geen idee hoe het spel op de pc draait, je kunt het altijd een keer kopen en als het slecht draait op de pc zou je het kunnen verkopen op marktplaats of ebay. Maar dan loop je alsnog verlies Saints Row 2 is heel processor gericht, net als GTA IV. Wat voor processor heb je? intel core 2 quad q6600 2.4 Ghz Normaal kan die hem aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.