CrossY Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Ik ben nu bij de laatste missie, en ik moet dus brandend gebouw uit, nu las ik dat je het beste de brandweermissie uit kunt spelen zodat je vuurbestendig bent. Mijn vraag; hoe doe je dat? Ik heb natuurlijk al brandweerwagen, maar hoeveel moet je blussen? Welk lvl moet je halen? Moet het in 1 wagen of kan je ook na een uur weer in een wagen stappen en verdergaan dat je uiteindelijk ook de brandweermissies 'uitspeeld' ?? Ik hoop dat iemand me dit kan vertellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 (bewerkt) Ga een brandweer in start de missies. Je moet tot level 12 alles uitspelen. En als je een brandweer auto uitgaat heb je een paar secondes om er weer in te gaan anders heb je mission failed. Bewerkt: 13 juni 2005 door Little Mister Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroenvangeel13 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 ik vond het het makelijkste om die brandweermissies op las vanturas uit te spelen vlak bij je vliegveld. je moet wel goed opletten op de mannetjes die eruit komen want die moet je ook blussen (best lastig) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 lvl 12, bedankt, dat ik niet zo moeilijk.. ik had al beetje geprobeert op de snelweg van los santos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.