Jump to content

sms van darko


Cylas

Recommended Posts

Ik weet niet of het al ooit is opgemerkt door iemand maar toen ik net zat te spelen en nico allemaal mensen aan het bellen was om mensen te vragen naar de keuze revenge of deal kreeg ik ook een sms'je van darko terwijl ik die 2 missies eerder vermoord heb. Hoe kan dit en gebeurt dit vaker?

Cylas

P.S. het berichtje staat niet meer in de berichtenlijst

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is dit bullshit, en wel om de volgende reden.

- In de codes van de PC versie staat niks over een mogelijk telefoonnummer van Darko.

Inderdaad, en ook dat ''het smsje niet meer in z'n mobiel staat'', beetje raar .. :clown:

En btw: nog maar 2 posts verwijderd van de 4000 posts CG, nice :puh:

Bewerkt: door Spel
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heb je je vergist de enigste glitch die ik ken en daar ook zo wat op lijkt is die dat

Kate je belt nadat ze werd dood geschoten op de trouw van Roman en Malorie om met je uittegaan dit kan je dan doen , maar daarna belt ze je nooit meer terug.

:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Maar EotR, Kate heeft daadwerkelijk een telefoonnummer dat je kan bellen voor haar dood. Darko niet. En dan blijf ik erbij dat er geen telefoon data van hem in de codes van IV te vinden zijn.

Het kan ook zijn dat Cylas zich vergist heeft. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, nog een punt dat het bewijst dat het niet kan. Als Kate na Out of Commission belt, is ze een Unknown Caller. Hetzelfde als Francis McReary je contacteerd. Je hebt het nummer van Darko niet/nooit gehad. Dus zou er Unknown moeten staan ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...