Jump to content

krijg laptop niet meer opgestart.


Dark_Zemy

Recommended Posts

Hallo.

Ik krijg mijn laptop niet meer opgestart, Nouja wel opgestart, maar dan krijg ik dat beeld te zien waar op staat:

Windows is niet goed afgesloten, Kies uit veilige modes, veilige modus met netwerkverbinding en Start PC normaal op.

Dus ik kies een van die drie, dan krijg ik een bluescreen voor 0.10 sec (1/10de seconde) en start mijn computer opnieuw op!

Wie helpt me?

Bewerkt: door Dark_Zemy
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens via veilige modus systeem herstel te doen.

Kan je ook niet in veilige modus opstarten, probeer dan via herstelconsole (Alleen vista & 7) systeemherstel op te starten. en te herstellen naar een eerder herstelpunt.

Als je xp hebt moet je windows via de cd repareren.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens via veilige modus systeem herstel te doen.

Kan je ook niet in veilige modus opstarten, probeer dan via herstelconsole (Alleen vista & 7) systeemherstel op te starten. en te herstellen naar een eerder herstelpunt.

Als je xp hebt moet je windows via de cd repareren.

Ik heb Windows XP op mijn PCtje staan, dus dan moet het via CD, Een probleempje, ik heb geen CD-Drive

Link to comment
Delen op andere websites

Bestaan er laptops zonder cd-drive?

Wat moet je er dan mee :S

bestaan er ook compleet nutteloze posts?

@Dark_Zemy; dit kan geloof ik ook via usb gedaan worden, maar dan moet je xp even jeweetwellen

Maar als je jeweetwelt als je hem al hebt gekocht dan mag het toch gewoon?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als je jeweetwelt als je hem al hebt gekocht dan mag het toch gewoon?

Je mag in principe alleen een kopie of iets dergelijks maken als je ook het originele exemplaar echt hebt gekocht. Als je bijvoorbeeld toevallig Windows XP hebt omdat die al op je PC geïnstalleerd zat, wil dat niet zeggen dat je daarom even een illegaal exemplaar mag downloaden om hem bijvoorbeeld te herstellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...