Jump to content

The Scary Town Killer

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ha ha zit er leuk uit...

alleen je moet of de radio muziek aan hebben staan of de achtergrond muziek.. anders klinkt het hele tijd zo raar

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Geplaatst:

ha ha zit er leuk uit...

alleen je moet of de radio muziek aan hebben staan of de achtergrond muziek.. anders klinkt het hele tijd zo raar

Ja weet ik maar ik was vergeten in fraps het geluid uit te zetten volgende keer beter :cya:

Geplaatst:

Maak een 2e deel over een andere persoon die opzoek gaat naar Thom, en niemand weet zeker dat hij dood is, hij kan ook ergens vastgehouden zitten, zoals in de film Saw :)

Geplaatst:

In de aftiteling. Never moet ever zijn ;). Klein mierenneuk foutje, maar toch. Leuk filmpje :D.

HAHA mierenneuk foutje en michael ik zou wel es kijken of ik dat ga doen maar wel gaaf idee en dan word die vriend van hem ook vermoord ik ga er morgen mischien aan beginnen

Geplaatst:

Haha en als je je naam in de credit's wil kan je mischien wat creepy muziek voor me regelen?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vond part 1 iets beter :)

EDIT : Ik ga toch geen derde deel maken, ik heb me bedacht :)

Bewerkt: door Michael_Scofield94941
Geplaatst:

Ik vond part 1 iets beter :)

EDIT :

Hey

Nadat hoiikbentimmi de eerste 2 delen van The Scary Town Killer heeft verfilmd, ben ik nu van plan om een derde deel te maken en misschien nog meerdere delen. Voorlopig ben ik toch alleen bezig aan GTA - Christmas ( 2 % ).

De eerste 4 afleveringen van GTA San Andreas Prison Break zijn al afgewerkt, dus daar neem ik even een pauze.

De eerste aflevering van GTA Jail Break is al uit en aflevering 2 komt pas op 19/12/2009, dus dit project staat voorlopig ook even stil. De derde film van The Scary Town Killer komt deze week nog uit. Een vierde deel is nog niet geplant, het enige wat wel al zeker is is dat het zich terug gaat afspelen in Shady Creeks.

PLOT

-------

Nadat Thom is vermoord door The Scary Town Killer, heeft zijn vriend de moordenaar vermoord en Thom werdt intussen al begraven. Zijn vriend, Jim, vindt het ondertussen oneerlijk dat zijn vriend vermoord werdt en begint zelf met mensen te ontvoeren en te vermoorden. Hij wordt de nieuwe Scary Town Killer.

Weer een nieuw project?! Niet dat ik er iets tegen heb, maar aan de andere projecten te zien waren er sommige niet tevreden over dat je er zo veel maakt. Vergeet wel niet hoiikbentimmi z'n naam te vernoemen ;).

Geplaatst:

Nouja, ik ben geen fan van je filmpjes :puh: Maargoed, dat komt waarschijnlijk dat ik hier al heel veel van heb gezien.

Dan wil ik nog even iets vragen, wil je de vorige keer de "HUD" weghalen? Het staat wat onproffesioneel :puh:

Nou succes verder he?

(Overgens, dat ik er geen fan van ben betekend niet dat ik er niks aan vind he?)

@Michael_Scofield94941

Ik heb het al eens gezegd, maar je maakt echt te veel. Maak gewoon eerst je GTA III film af, dan san andreas , (Christmas is het al telaat voor :puh:) en daarna pas deze, je doet te veel op een stapel, eens stort de stapel in en zit je in de problemen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...