Jump to content

The Scary Town Killer

Recommended Posts

Geplaatst:

Nouja, ik ben geen fan van je filmpjes :puh: Maargoed, dat komt waarschijnlijk dat ik hier al heel veel van heb gezien.

Dan wil ik nog even iets vragen, wil je de vorige keer de "HUD" weghalen? Het staat wat onproffesioneel :puh:

Nou succes verder he?

(Overgens, dat ik er geen fan van ben betekend niet dat ik er niks aan vind he?)

@Michael_Scofield94941

Ik heb het al eens gezegd, maar je maakt echt te veel. Maak gewoon eerst je GTA III film af, dan san andreas , (Christmas is het al telaat voor :puh:) en daarna pas deze, je doet te veel op een stapel, eens stort de stapel in en zit je in de problemen.

GTA San Andreas Prison Break heeft al 4 afleveringen af, die worden geupload op 4,7,11 en 14 december, dan komt er een Winter Break ( pauze ) van ongeveer een maand, in januari of februari gaan we weer verder.

GTA Jail Break heeft al een aflevering online staan, de tweede komt pas uit op 19/12/2009.

GTA - Christmas is nog lang niet te laat, ik ben er nu volop mee bezig, en een derde deel van The Scary Town Killer maken duurt hooguit een dag, dus nog tijd genoeg.

PS : Thanks to hoiikbentimmi :)

Geplaatst: (bewerkt)

Nouja, ik ben geen fan van je filmpjes :puh: Maargoed, dat komt waarschijnlijk dat ik hier al heel veel van heb gezien.

Dan wil ik nog even iets vragen, wil je de vorige keer de "HUD" weghalen? Het staat wat onproffesioneel :puh:

Nou succes verder he?

(Overgens, dat ik er geen fan van ben betekend niet dat ik er niks aan vind he?)

@Michael_Scofield94941

Ik heb het al eens gezegd, maar je maakt echt te veel. Maak gewoon eerst je GTA III film af, dan san andreas , (Christmas is het al telaat voor :puh:) en daarna pas deze, je doet te veel op een stapel, eens stort de stapel in en zit je in de problemen.

Ja maar anders kon ik de weg niet vinden XD

Edit: En Michael_Scofield Heeft toesteming van mij om deel 3 te maken

Edit 2: Ok jammer

Bewerkt: door hoiikbentimmi

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...