Jump to content

Computer verkopen


Casss

Recommended Posts

Als ik mijn 6 jaar oude computer zou verkopen wat zou ik er dan oor krijgen?

computer.gifComputer

  • Fabrikant: Packard Bell NEC
  • Computermodel: 00000000000000000000000
  • Computernaam: CASENHANNAH
  • Systeemtype: x86 (32-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

  • Fabrikant: NEC COMPUTERS INTERNATIONAL
  • Model: GA-8I915PMD
  • BIOS Fabrikant: Award Software International, Inc.
  • BIOS Model: Award Medallion BIOS v6.00PG, versie 10f
  • Aansluitingen: PCI1 (Vrij), PCI2 (Vrij), PCI-E 16X (Gebruikt), PCI-E 1X (Vrij)
  • Poorten: IDE (Geen), S_ATA 1 (Geen), S_ATA 2 (Geen), S_ATA 3 (Geen), S_ATA 4 (Geen), FDD (Diskettestation), (Serieel), COMB (Serieel), (Parallel), (Toetsenbord), (Muis), (USB), (USB), (USB), (USB), F_USB 1 (USB), F_USB 1 (USB), F_USB 2 (USB), F_USB 2 (USB), CD_IN (Audio), (Netwerk), AZALIA_FP (Audio), AZALIA_FP (Audio), (Audio), (Audio), (Audio), (Audio), (Audio), (Audio), (Audio), (Audio), F1_1394 (FireWire), F2_1394 (FireWire)

processor.gifProcessor

  • Model: Intel® Pentium® 4 CPU 2.93GHz
  • Kloksnelheid: 2926 MHz
  • Socket: Socket 775

memory.gifGeheugen

  • Grootte: 511 MB RAM
  • Type(s): 512 MB RAM (Onbekend, DIMM)

harddisk.gifHardeschijf

  • Bestandstype(s): NTFS (C:)
  • Grootte: 127,99 GB (127,99 GB (C:) )
  • Vrije ruimte: 68,73 GB (68,73 GB (C:) )

drives.gifStations

  • Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Verwisselbare schijf, E: Verwisselbare schijf, F: Verwisselbare schijf, G: Verwisselbare schijf, H: CD- of DVD-ROM station
  • Model(len): C: ST3160023AS IDE, D: Onbekend, E: Onbekend, F: Onbekend, G: Onbekend, H: PHILIPS DVDR1628P1

soundcard.gifGeluidskaart

  • Fabrikant: Realtek
  • Model: Realtek High Definition Audio

videocard.gifVideokaart

  • Model: NVIDIA GeForce 6200 LE
  • Beeldprocessor: GeForce 6200 LE (0x0163)
  • Geheugengrootte: 128 MB VRAM
  • Stuurprogramma: nv4_disp.dll, versie 6.14.10.9131

display.gifBeeldscherm

  • Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
  • Model: Plug en Play-monitor
  • Schermresolutie: 1280x1024
  • Kleurdiepte: 32-bits
  • Frequentie: 60 Hz

mouse.gifMuis

  • Fabrikant: Microsoft
  • Model: PS/2-compatibele muis
  • Aantal knoppen: 5
  • Aansluiting: PS/2

keyboard.gifToetsenbord

  • Model: Standaardtoetsenbord (101/102 toetsen) of Microsoft Natural PS/2-toetsenbord
  • Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)
  • Functietoetsen: 12

networkcard.gifNetwerkkaart

  • Model(len): Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC (Ethernet 802.3), 1394-netwerkkaart (Ethernet 802.3), SpeedTouch 120g Wireless USB Adapter (Ethernet 802.3)
  • Adressen: IP: 0.0.0.0, MAC: 00:14:85:B2:8C:AB, DHCP: 192.168.1.254 & IP: 10.0.0.191, MAC: 00:30:F1:E4:F8:24, DHCP: 10.0.0.138

directx.gifDirectX

  • Versie: 9.0c

operatingsystem.gifBesturingssysteem

  • Naam: Microsoft Windows XP Home Edition
  • Versie: 5.1.2600
  • Service Pack: Service Pack 3

info.gifGegenereerd door  fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 2.5.0.60)

Link to comment
Delen op andere websites

Veel te weinig, upgraden die hap. Tenzij je geen computer nodig hebt, want anders zou ik niet zo snel een willen verkopen aangezien je voor een 2e handse computer nog niet eens 1/10 van de prijs die je in de winkel hebt betaald krijgt. :/

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand die een beetje verstand van computers heeft betaald niet meer dan 50/60 euro hiervoor. Misschien kun je deze PC op marktplaats slijten aan een leek voor 100 euro. Dit is namelijk echt helemaal niets meer waard.

Hij kan misschien alles uit elkaar halen en verkopen voor wat meer :V

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand die een beetje verstand van computers heeft betaald niet meer dan 50/60 euro hiervoor. Misschien kun je deze PC op marktplaats slijten aan een leek voor 100 euro. Dit is namelijk echt helemaal niets meer waard.

Hij kan misschien alles uit elkaar halen en verkopen voor wat meer :V

dan raak je het al helemaal niet kwijt want iedereen koopt tegenwoordig alles nieuw en al inelkaar gezet :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Maak er een mooi verhaal van. Mensen die er geen verstand van hebben gaan daar op af. Broertjes computer heeft 100 euro opgeleverd, Pentium 4 2.8GHZ 1GB RAM(Exl monitor). Zeg dat je met het systeem bijvoorbeeld nog jaren mee door kan gaan ofz. Zelf denk ik 110 voor dat systeem.

Bewerkt: door Danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

Maak er een mooi verhaal van. Mensen die er geen verstand van hebben gaan daar op af. Broertjes computer heeft 100 euro opgeleverd, Pentium 4 2.8GHZ 1GB RAM(Exl monitor). Zeg dat je met het systeem bijvoorbeeld nog jaren mee door kan gaan ofz. Zelf denk ik 110 voor dat systeem.

Dat is naai. Ik heb hier ergens een Pentiu, 3 staan, die gaat ook nog jaren mee. Of die moderne dingen kan doen is een ander verhaal. Maar hij werkt

Link to comment
Delen op andere websites

Maak er een mooi verhaal van. Mensen die er geen verstand van hebben gaan daar op af. Broertjes computer heeft 100 euro opgeleverd, Pentium 4 2.8GHZ 1GB RAM(Exl monitor). Zeg dat je met het systeem bijvoorbeeld nog jaren mee door kan gaan ofz. Zelf denk ik 110 voor dat systeem.

Dat is naai. Ik heb hier ergens een Pentiu, 3 staan, die gaat ook nog jaren mee. Of die moderne dingen kan doen is een ander verhaal. Maar hij werkt

Ik bedoel niet dat je zegt dat hij alle games op high aan kan ofz, ik bedoel gewoon dat je wat meer over verteld. de meeste mensen die op marktplaats zoeken zijn heus niet opzoek naar high end pc's. Meestal zijn het gewoon mensen die opzoek zijn naar een internet pc'tje.

Dat over dat jaren mee gaan was een voorbeeld. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wees blij als je er 30 euro voor krijgt.

30 euro is wel heel erg overdreven laag. ik denk zoals ik eerder heb gezegd dat 60 euro een fair trade is. Ik gun het je dat je er 100 euro voor vangt, maar die kans acht ik vrij klein. Onderdelen appart verkopen is een optie, maar wie is er anno 2009 (bijna 2010) nog geïnteresseerd in een Pentium 4 of een 6200 LE (die bij de mediamarkt nog verkrijgbaar is voor 60 euro. :-() De kans dat je dan nog iets verkoop is ook niet al te groot.

Maak alles in de advertentie een beetje overdreven. Zet neer "super snelle Pentium 4". Het is immers één van de snelste pentium 4 processors. Zet neer "GeForce grafische kaart 6200 met TurboCache". Turbo cache klinkt namelijk alsof het snel is en niet iedereen weet dat het een schroot techniek is. Je liegt op deze manier niet maar weet je onwetende verkoper misschien te overtuigen op deze manier van aanprijzen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus samengevat:

Mensen die er veel van weten betalen zon 60 euro voor dit vuilnisbakje met hardware ering :bonk:

Mooi verhaaltje van maken op marktplaats en hopen dat iemand 100 bied :)

Aan me opa en oma verkopen :)

Misschien is dat wel een goed idee want die willen graag een nieuwe,

En ik ook overginds maarja... Mijn eisen en geld gaan niet zo samen :ch:

Offtopic:

Kan deze GTA IV Niet of op low, medium, high, very high spelen?

Lekker goedkoop :)

Gta-kneusje :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...