kiny Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2009 hallo iedereen! ik speel al lang GTA LCS maar in al die tijd ben ik nog nooit een bus tegen gekomen? Hoe geraak ik dan aan een bus? (Idem voor GTA SA en GTA VCS) bedankt, Kiny Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2009 Coach of Bus, wellicht de Bus, als je zoekt naar de Bus kan je die mogelijk vinden op de kleine U-vormige weg rond LSX, Los Santos International Airport, en net buiten Las Venturas, op de Snelweg tussen LV en SF ter hoogte van The Hunter Quarry . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kiny Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 november 2009 Coach of Bus, wellicht de Bus, als je zoekt naar de Bus kan je die mogelijk vinden op de kleine U-vormige weg rond LSX, Los Santos International Airport, en net buiten Las Venturas, op de Snelweg tussen LV en SF ter hoogte van The Hunter Quarry . thanks mate, als iemand iets weet over de bus in LCS en VCS please comment! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2009 (bewerkt) als ik het goed heb staat hier de coach in LCS Bewerkt: 30 november 2009 door NICKY! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kiny Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 november 2009 als ik het goed heb staat hier de coach in LCS thanks, maar ik bedoel eigenlijk de Bus niet de coach, groot verschil in model, de bus lijkt op een Amerikaanse-schoolbus, de coach is duidenlijk een tour-bus. De coach is veel voorkoment maar de bus heb ik nog nooit gezien, Reden?, plaats om hem mogenlijk tegen te komen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2009 als ik het goed heb staat hier de coach in LCS thanks, maar ik bedoel eigenlijk de Bus niet de coach, groot verschil in model, de bus lijkt op een Amerikaanse-schoolbus, de coach is duidenlijk een tour-bus. De coach is veel voorkoment maar de bus heb ik nog nooit gezien, Reden?, plaats om hem mogenlijk tegen te komen? Je zal de Bus in LCS zo goed als nooit tegenkomen, in speciale gevallen in de buurt van Trenton en mogelijk ook noorden van Staunton Island, aan Fort Staunton, in VCS zal je de Bus alleen maar kunnen vinden in Vice Port en ook de daar bij behorende deel van de luchthaven . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kiny Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 november 2009 als ik het goed heb staat hier de coach in LCS thanks, maar ik bedoel eigenlijk de Bus niet de coach, groot verschil in model, de bus lijkt op een Amerikaanse-schoolbus, de coach is duidenlijk een tour-bus. De coach is veel voorkoment maar de bus heb ik nog nooit gezien, Reden?, plaats om hem mogenlijk tegen te komen? Je zal de Bus in LCS zo goed als nooit tegenkomen, in speciale gevallen in de buurt van Trenton en mogelijk ook noorden van Staunton Island, aan Fort Staunton, in VCS zal je de Bus alleen maar kunnen vinden in Vice Port en ook de daar bij behorende deel van de luchthaven . BEDANKT! dit is wat ik wou weten! bedankt voor de info! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2009 Zover ik weet zul je de Bus nooit vinden in Vice City Stories, in tegenstelling tot Vice City, waar hij wel rondrijd en ook ergens geparkeerd staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2009 Zover ik weet zul je de Bus nooit vinden in Vice City Stories, in tegenstelling tot Vice City, waar hij wel rondrijd en ook ergens geparkeerd staat. Ik heb er anders toevallig even mee rondgereden na even wat rond te zooien in Vice Port, maar je ziet hem maar zelden en ook alleen maar daar . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NummerLock Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 als ik het goed heb staat hier de coach in LCS thanks, maar ik bedoel eigenlijk de Bus niet de coach, groot verschil in model, de bus lijkt op een Amerikaanse-schoolbus, de coach is duidenlijk een tour-bus. De coach is veel voorkoment maar de bus heb ik nog nooit gezien, Reden?, plaats om hem mogenlijk tegen te komen? Je zal de Bus in LCS zo goed als nooit tegenkomen, in speciale gevallen in de buurt van Trenton en mogelijk ook noorden van Staunton Island, aan Fort Staunton, in VCS zal je de Bus alleen maar kunnen vinden in Vice Port en ook de daar bij behorende deel van de luchthaven . BEDANKT! dit is wat ik wou weten! bedankt voor de info! Volgens mij kun je de bus niet vinden in LCS, maar je ziet bijv bij de car crusher wel kapotte. (deze kun je niet naar je garage duwen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2010 als ik het goed heb staat hier de coach in LCS thanks, maar ik bedoel eigenlijk de Bus niet de coach, groot verschil in model, de bus lijkt op een Amerikaanse-schoolbus, de coach is duidenlijk een tour-bus. De coach is veel voorkoment maar de bus heb ik nog nooit gezien, Reden?, plaats om hem mogenlijk tegen te komen? Je zal de Bus in LCS zo goed als nooit tegenkomen, in speciale gevallen in de buurt van Trenton en mogelijk ook noorden van Staunton Island, aan Fort Staunton, in VCS zal je de Bus alleen maar kunnen vinden in Vice Port en ook de daar bij behorende deel van de luchthaven . BEDANKT! dit is wat ik wou weten! bedankt voor de info! Volgens mij kun je de bus niet vinden in LCS, maar je ziet bijv bij de car crusher wel kapotte. (deze kun je niet naar je garage duwen . Dan gaan we toch lekker moden ! MVG. Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.