GangBMMIQ Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Geplaatst: 13 juni 2005 ik heb sna andreas en nou gebruik ik cheats (ja, ik weet het) en ik ben best ver (was best ver) want ik heb gesaved enzo maar toen ik sa opstarte was mijn save weg :blink: :huh: :unsure: en nou zou ik willenw eten waar de saves staan bij sa want mijn broer is verder en geen cheats gebruikt en zo kan hij me dan de saves sturen maar ik moet weten waar ze staan alvast bedankt Reageren
GangBMMIQ Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2005 komop mensen help me Reageren
overv161 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Geplaatst: 13 juni 2005 Ga eerst naar de map Mijn Documenten. Open de map GTA San Andreas user files ofzoiets. Plaats hier je savegame. Reageren
Arjen Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Geplaatst: 13 juni 2005 komop mensen help me Zo helpen we je nooit.. [behalve ik] B) Saves staan in Mijn Documenten / San Andreas User Files Reageren
asperitas Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Geplaatst: 13 juni 2005 (bewerkt) rustig maar ze staan in Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files EDIT Oh ik zie nu dat je al geholpen bent Bewerkt: 13 juni 2005 door asperitas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.