StreetGlow01 Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 (bewerkt) Probleem verholpen! Bewerkt: 1 december 2009 door StreetGlow01 Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 Bekende data.cab fout. Deze fout komt meestal door een beschadigde of bevuilde DVD-rom, ik raad je daarom aan om hem eens voorzichtig af te nemen met een zacht (vochtig) doekje (tenzij er overduidelijk krassen op zitten, uiteraard). Neem hem eens af en probeer het dus nog eens. Werkt het daarna nog niet, zal er waarschijnlijk een fout op je DVD zitten. Een geluk: zoveel kost GTA San Andreas niet meer. Reageren
StreetGlow01 Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2009 Bekende data.cab fout. Deze fout komt meestal door een beschadigde of bevuilde DVD-rom, ik raad je daarom aan om hem eens voorzichtig af te nemen met een zacht (vochtig) doekje (tenzij er overduidelijk krassen op zitten, uiteraard). Neem hem eens af en probeer het dus nog eens. Werkt het daarna nog niet, zal er waarschijnlijk een fout op je DVD zitten. Een geluk: zoveel kost GTA San Andreas niet meer. Ik zal dit even gaan proberen. ik laat nog weten wat het is geworden! Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 (bewerkt) Dat is de meest nodige data die je nodig hebt. Hier een overzichtje: Data - Grootte Data1.cab - 1.294KB Data2.cab - 1.570.030KB Data3.cab - 1.345.101KB Data4.cab - 1KB Engine32.cab - 460KB Zoals je ziet mis je de grootste map en zal je het spel terug moeten brengen. ( In het geval je het spel net gekocht hebt ) Heb je dit niet dan, inderdaad zoals VWO-ER zei; Gta sa is tegenwoordig niet zo duur meer. Bewerkt: 1 december 2009 door coolnniek9 Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Het lijkt me dat de rest dat op je CD staat ook wel van belang is, aangezien je het spel anders niet kunt spelen. Daarnaast hoeft het bestand niet te missen, het kan ook gewoon corrupt (beschadigd) zijn. Reageren
StreetGlow01 Geplaatst: 1 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Heb een nieuwe SA gekocht en deze doet het wel. Ik heb nu wel een ander probleem xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.