Jump to content

San Andreas geeft error bij installeren

Recommended Posts

Geplaatst:

Bekende data.cab fout. Deze fout komt meestal door een beschadigde of bevuilde DVD-rom, ik raad je daarom aan om hem eens voorzichtig af te nemen met een zacht (vochtig) doekje (tenzij er overduidelijk krassen op zitten, uiteraard). Neem hem eens af en probeer het dus nog eens. Werkt het daarna nog niet, zal er waarschijnlijk een fout op je DVD zitten.

Een geluk: zoveel kost GTA San Andreas niet meer.

Geplaatst:

Bekende data.cab fout. Deze fout komt meestal door een beschadigde of bevuilde DVD-rom, ik raad je daarom aan om hem eens voorzichtig af te nemen met een zacht (vochtig) doekje (tenzij er overduidelijk krassen op zitten, uiteraard). Neem hem eens af en probeer het dus nog eens. Werkt het daarna nog niet, zal er waarschijnlijk een fout op je DVD zitten.

Een geluk: zoveel kost GTA San Andreas niet meer.

Ik zal dit even gaan proberen. ik laat nog weten wat het is geworden!

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is de meest nodige data die je nodig hebt.

Hier een overzichtje:

Data - Grootte

Data1.cab - 1.294KB

Data2.cab - 1.570.030KB

Data3.cab - 1.345.101KB

Data4.cab - 1KB

Engine32.cab - 460KB

Zoals je ziet mis je de grootste map en zal je het spel terug moeten brengen. ( In het geval je het spel net gekocht hebt )

Heb je dit niet dan, inderdaad zoals VWO-ER zei; Gta sa is tegenwoordig niet zo duur meer.

Bewerkt: door coolnniek9
Geplaatst:

Het lijkt me dat de rest dat op je CD staat ook wel van belang is, aangezien je het spel anders niet kunt spelen. Daarnaast hoeft het bestand niet te missen, het kan ook gewoon corrupt (beschadigd) zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...