HA5H Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 Voor 18 euro kan je zo'n dingetje moeilijk laten liggen, maar verwacht geen denderende kwaliteit. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Het zal wel jammer zijn als hij niet werkt, maar niet geschoten is altijd mis. Dus ik zou hem gewoon kopen, 18 euro is niet veel, en als hij kapot is kun je er gewoon mee terug gaan. En als je uiteindelijk niet tevreden hierover bent, kun je hem altijd nog op marktplaats verkopen. Reageren
Dieko Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Ik ga hem misschien ook maar halen. De gewone DVD maker heeft wel goede opmerkingen van mensen, Reageren
HA5H Geplaatst: 2 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Dieko Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Ik krijg hem vandaag. Het probleem is dat ik geen HD tv heb. Is er een component kabel met ook gele witte en rode tulp? Reageren
Sentasi Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 (bewerkt) Ik krijg hem vandaag. Het probleem is dat ik geen HD tv heb. Is er een component kabel met ook gele witte en rode tulp? Een component kabel heeft blauw, groen en rood voor beeld, en rood en wit voor geluid. Een alternatief voor HDMI zeg maar, al weet ik niet of component ook tot 1080p gaat. Uiteraard moet je hiervoor wel een aansluiting in je tv hebben, alle HD(ready) tv's hebben deze aansluiting dacht ik, ik heb hem iig wel. Bewerkt: 3 december 2009 door Sentasi Reageren
Dieko Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Maar ik wil dat die in hd opneemt en in sd op de tv speelt. Reageren
Dieko Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Is deze kabel misschien goed? Ik zie hier namelijk een gele tulp. Klik Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Haha, die zag ik ook staat in de krant. Me ma zei 't tegen me en ik had 'm gelijk gekocht Reageren
eggbird Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Ik heb hem vandaag gekocht en heb er direct een capture test mee gemaakt! http://www.youtube.com/watch?v=LE0VsA2JHV8 Ondertussen al wel een paar meer, maar wat mij wel opvalt is dat GTA IV en Modern Warfare 2 er echt een stukje beter uitzien nu als ik ze opneem dan de Dazzle Ook is deze capture card met meerdere programma's compatible! Ik had al wel de benodigde spullen voor de SD setup, ik moet binnenkort even op zoek gaan naar: - Een Playstation 3 Component Kabel - Een Component Splitter - Een lange Component kabel Voor mijn 'HD' setup Hey, Ik was ook erg benieuwd naar dat ding, vooral ook omdat er 1080i input bij stond, en heb em dus ook gehaald. Ik heb er al behoorlijk mee geexperimenteerd i.c.m. xbox360 en ps3 en op zich werkt het allemaal wel, maar tot nu toe alleen maar in SD kwaliteit. Zodra ik het signaal op 720p of 1080i zet flikkert het beeld alleen maar heel erg en valt er dus niet mee op te nemen. Ik ben dan ook bang dat die zogenaamde 1080i input ondersteuning onzin is. Volgens mij komt het er gewoon op neer dat het apparaatje alleen maar SD signalen kan ontvangen, en dit via zowel composiet (de gele tulpstekker) en via component (de rode, blauwe en groene tulpstekkers). En of je nou composiet of component gebruikt, de kwaliteit is vrijwel hetzelfde. Ik had dit eigenlijk ook wel verwacht, als je namelijk op internet zoekt naar apparatuur die kan opnemen in HD zie je dat dit gewoon super duur is. Verder is het helemaal niet zo'n gek apparaatje, 18 euro is geen geld en de opnamekwaliteit is best aardig. Nadeel is alleen wel dat als je iets wilt opnemen, je ook direct in SD kwaliteit moet spelen (of je nou een splitter gebruikt of niet voor het signaal). Stiekem hoopte ik dat ik wel in HD kon spelen (1080i of 720p) en ondertussen kon opnemen in SD kwaliteit. Maar dit lijkt dus niet te kunnen. Maar mocht jij dit wel werkend krijgen, dan hoor ik het graag Dat filmpje van CODMW2 ziet er btw aardig goed uit. Ik heb zelf ook ff een test op youtube gezet van Uncharted 2: Reageren
Dieko Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 (bewerkt) Ik heb gisteren mijn Aldi dazzle gehaald. Ik moet toch gewoon via Cyberlink opnemen die daar mee was inbegrepen? Kan er iemand goede instellingen geven voor het opnemen? Hoe nemen jullie geluid op? Ik heb neem via de aldi video op en via de Dazzle geluid Bewerkt: 4 december 2009 door Dieko Reageren
eggbird Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 Ik heb gisteren mijn Aldi dazzle gehaald. Ik moet toch gewoon via Cyberlink opnemen die daar mee was inbegrepen? Kan er iemand goede instellingen geven voor het opnemen? Hoe nemen jullie geluid op? Ik heb neem via de aldi video op en via de Dazzle geluid Het ding is op zich compatible met allerlei video capture programma's. Cyberlink powerdirector werkt bij mij prima, de standaard instellingen daar werken eigenlijk het beste volgens mij. Ook kun je met powerdirector het geluid via de dvdmaker zelf laten gaan en dat is wel zo makkelijk. Een ander programma die ik ook wel prettig vond is Debut Video Capture (http://www.nchsoftware.com/capture/). Nadeel van dat programma was alleen dat ik het geluid niet kon opnemen via de dvdmaker. Je kunt het geluid dan ook via de line-in van je geluidskaart laten opnemen, maar dan is de kans wel groot dat het geluid bij je opname niet synchroon loopt met je video. Dit kun je wel weer fixen met video editing software, maar is alleen maar extra werk. Reageren
Dieko Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 Hoe heb jij bijvoorbeeld de Uncharted filmpje opgenomen? Met Debut? Die heb ik. Maar welke instellingen zijn het best? Reageren
HA5H Geplaatst: 4 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2009 Ik vraag me af hoe de 720p kwaliteit van dit apparaatje is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.