Dieko Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Heel raar. Als ik wil opnemen met mijn Aldi dazzle lukt het niet. In het voorbeeld vakje zie je wel het beeld maar tijdens het opnemen staat er dat er geen video signaal is. Hoe kan dat? Ik heb maar eens een test filmpje gemaakt met mijn Dazzle zodat ik als ik met de Aldi opneem een vergelijking kan maken. http://www.youtube.com/watch?v=_vtgRLy5uO4 Reageren
HA5H Geplaatst: 6 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Maar heeft iemand een filmpjes van dit ding in HD? En wat heb ik nou allemaal precies nodig om in HD op te nemen? (ik wil het ff checken) Reageren
Bows3r Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 werkt dit ook voor de xbox360?? Reageren
Dieko Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 werkt dit ook voor de xbox360?? Dit werkt voor alle apparaten die je op de TV aan kan sluiten, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.