Jump to content

Hele oude camera


joopykoopy

Recommended Posts

heey forumers,

Ik heb een oude Aiptek pocketcam 3 mega liggen, en ik dacht van kom, laat ik hem weer eens aan de praat maken. Nu heeft het alleen meer voeten in de aarde dan dat ik dacht.

Windows 7 claimt dat alle drivers van xp zouden moeten werken, geen probleem dacht ik dus. Ik zoeken op internet tot ik een ons woog. Een driver gevonden, alleen nu pakt de software m'n webcam niet, en windows geeft een onbekende driver aan.

Weet iemand van jullie een alternatieve driver, of een oplossing?

Groeten

Link to comment
Delen op andere websites

heey forumers,

Ik heb een oude Aiptek pocketcam 3 mega liggen, en ik dacht van kom, laat ik hem weer eens aan de praat maken. Nu heeft het alleen meer voeten in de aarde dan dat ik dacht.

Windows 7 claimt dat alle drivers van xp zouden moeten werken, geen probleem dacht ik dus. Ik zoeken op internet tot ik een ons woog. Een driver gevonden, alleen nu pakt de software m'n webcam niet, en windows geeft een onbekende driver aan.

Weet iemand van jullie een alternatieve driver, of een oplossing?

Groeten

Zoek op de fabrikantsite zelf? Verder kun je via rechterklik > eigenschappen > compatibiliteitsmogelijkheden het programma laten draaien als Windows XP, tevens kun je dan ook nogeens proberen het onder Administrator te laten uitvoeren ( wat ook via rechterklikmenu kan ).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...