Royboow Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Onderwerp: Games Soort design: Alles wat met games te maken heeft Size design: max 500 x 150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Ja Tijd van inlevering: Maandag 7 december 2009 Opmerking: Succes, De mijne is
Halleuh Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Ik zou ook wel mee willen doen :$.
NickyHendriks Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Mag ik ook mee doen? Ik heb hier al eentje klaar liggen, premade welliswaar maar dat maakt niet uit? Ik lever hem gelijk in met de rest Hij is alleen wel al meer dan een jaar oud
BoerBanaan Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Mijn inzending: Welke game is dat :$
Halleuh Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Mijn inzending: Welke game is dat :$ Het is een Stock van Super Smash Bros Brawl . (de render is Kirby, daar zijn ook games van).
NickyHendriks Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Sorry, maar er mogen niet meer dan 4 mensen mee doen aan een battle, de starter en nog 3 anderen, en jij bent een vierde dus je kunt helaas niet meer mee doen.
Royboow Geplaatst: 1 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Het word een 1 v 1 gevecht, ik kies Jesperkaj als tegenstander, wie er nog met me wilt battlen, maak maar een topic aan.
Jesperkaj Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Hier is mijn signature: Veel succes!
Royboow Geplaatst: 4 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2009 Oke, Kan een mod de stemdatum bepalen?
7ulian Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Bioshock is een van mijn favoriete spellen, vooral vanwege zijn goede vormgeving, en ik vind dit dan ook een gemiste kans. Ik zie alleen een overbelichte Bouncer met een redelijk rare achtergrond, en tekst die niet erg goed te lezen is en er gewoon op gekwakt is. De hoofdzaken van Bioshock zijn zijn sinistere Art Deco vormgeving en grof geweld, allebei absent in deze signature. Jesperkaj heeft een mooie signature, ik weet alleen niet waar het over gaat. Als de opdracht zegt Games, verwacht ik iets waaraan het duidelijk over Games gaat, of door de naam er in te verwerken, of iets wat echt heel duidelijk een game is (een tetrisblokje, of Mario, de echte cliches). Maar okee, de signature heeft een goede sfeer, goede uitwerking, goede balans... het is...goed Ik stem voor Jesperkaj
Halleuh Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Ik vind ze allebei niet echt ''top''. Die van Bioshock vind ik eigenlijk niks, overlighted, hoog contrast, slechte fond. (zie dit niet afkrakend). Die van Jesperkaj vind ik al beter, ook niet Super. Mijn stem gaat naar: JESPERKAJ
.Levi. Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Geplaatst: 6 december 2009 Battle afgelopen, winnaar Jesperkaj +1 punt voor jou! Helaas heeft Snowleopard deze battle verloren maar hoeft gelukkig nog geen punt te verliezen. Closed en updated.
Recommended Posts