Jump to content

hitman

Tommy17nl

Recommended Posts

Waarom post je dan?

En dat gaat gewoon langzaam omhoog, er is een truukje om het sneller te doen.

Zet een garage in je auto en begin er op te schieten met het wapen die jij wilt en als hij ontploft kan je hem zo weer heel maken :)

Delen op andere websites

tommy17nl wil je ajb volgende keer die capslock uitdoen <_<

en je moet gewoon zoveel mogelijk schiete op wagens want dan gaat die bar omhoog

btw er zijn ook cheats voor op deze site als je die wilt :rolleyes:

Delen op andere websites

hm ik denk toch niet dat je echt een maand zoet bent met die missies ik heb het spel vanaf release datum (10-06-05) Xbox ben nu 4 dagen verder dus en zit nu in 3e missie van dessert dus denk dat ik hem over een weekje ook wel uit heb :(

maja ik vlieg dan ook wel door de missies heen doe haast geen submissies enzo

ligt misschien daar aan

Delen op andere websites

Ik zal even iets zeggen:Als je het spel uit hebt gespeelt dan is er echt niks meer aan,het gaat natuurlijk om de missies.Als je in de stad rondrijd is het nog wel leuk want dan doe je er teminste nog iets voor(auto skill,bike skill enz.).Ik heb alle missies al uit,ik ben met alle wapens hit man,ik heb volle gamling skill(gok skill)dus ik kan zo een paar miljoen verdienen(nou ja winnen dan)als ik wil,heb volle bike,auto,vlieg skill enz.Er is nu niks meer aan maar ik ben aan het wachten voor de volgende gta.

Delen op andere websites

je moet 1000 punten hebben om hitman lvl bij wapens te hebben ik heb bij allee wapens hitman lvl

truckjes:

op auto in je garage schieten als hij is ontploft naar achteren lopen tot hij dicht is dan weer er heen lopen als hij open gaat dan is hij weer heel

(je kan het beste en groote auto nemen een van ofzo)

en voor cheaters (hoor ik niet bij dat verpest het spel) moet je een rhino spawen of hoe je het ook zegt.

hoe heb ik ik opgezocht OOL1OOOL1L2R1driehoekOdriehoek

die tank is namelijk kogelafwerend dus hij gaat niet van schoten kapot dat is denk ik de snelste manier om hitman lvl te behalen :D:D:D:D:D:D

ik heb gesproken

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...