Tommy17nl Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 weet iemand wanneer je hitman word? ik ben nu gangster, en heb 591 punten voor het handpistool..hoeveel moet je dus halen om hitman te worden? en hoe is dat bij andere wapens?!?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
overv161 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Ik zou het niet weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Waarom post je dan? En dat gaat gewoon langzaam omhoog, er is een truukje om het sneller te doen. Zet een garage in je auto en begin er op te schieten met het wapen die jij wilt en als hij ontploft kan je hem zo weer heel maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy17nl Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 JE MOET 1000 PUNTEN HALEN OM HITMAN TE WORDEN!! BEN NU HITMAN MET PISTOOL:d Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 tommy17nl wil je ajb volgende keer die capslock uitdoen <_< en je moet gewoon zoveel mogelijk schiete op wagens want dan gaat die bar omhoog btw er zijn ook cheats voor op deze site als je die wilt :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Ik heb gta sanandreas al uitgespeeld en ik ben met elk wapen hitman.En inderdaad ik heb nooit codes gebruikt,dit vind ik niet nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Ik heb gta sanandreas al uitgespeeld en ik ben met elk wapen hitman.En inderdaad ik heb nooit codes gebruikt,dit vind ik niet nodig. Nu al uitgespeeld? Da's snel :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hoppah Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Ikzou het echt k*t vinden als ik SA uitspeel binnen een week. Ik hoop toch een maandje zoet te zijn met de missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Jazeker,ik heb het spel al een half jaar alleen nu kom ik op de forums om jullie te helpen,dingen te zeggen over mezelf enz.Als je vragen hebt kan je ze aan mij stellen als je wilt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 je word geen 1000 maar 999 overigens dit zijn de wapens : handpistool mac's uzie sawn-off shotgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 hm ik denk toch niet dat je echt een maand zoet bent met die missies ik heb het spel vanaf release datum (10-06-05) Xbox ben nu 4 dagen verder dus en zit nu in 3e missie van dessert dus denk dat ik hem over een weekje ook wel uit heb maja ik vlieg dan ook wel door de missies heen doe haast geen submissies enzo ligt misschien daar aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Ik zal even iets zeggen:Als je het spel uit hebt gespeelt dan is er echt niks meer aan,het gaat natuurlijk om de missies.Als je in de stad rondrijd is het nog wel leuk want dan doe je er teminste nog iets voor(auto skill,bike skill enz.).Ik heb alle missies al uit,ik ben met alle wapens hit man,ik heb volle gamling skill(gok skill)dus ik kan zo een paar miljoen verdienen(nou ja winnen dan)als ik wil,heb volle bike,auto,vlieg skill enz.Er is nu niks meer aan maar ik ben aan het wachten voor de volgende gta. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jan eefsting Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 ik met alle wapens waar het me kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Stoppen met slowchatten, ontopic! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hydraboy Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 je moet 1000 punten hebben om hitman lvl bij wapens te hebben ik heb bij allee wapens hitman lvl truckjes: op auto in je garage schieten als hij is ontploft naar achteren lopen tot hij dicht is dan weer er heen lopen als hij open gaat dan is hij weer heel (je kan het beste en groote auto nemen een van ofzo) en voor cheaters (hoor ik niet bij dat verpest het spel) moet je een rhino spawen of hoe je het ook zegt. hoe heb ik ik opgezocht OOL1OOOL1L2R1driehoekOdriehoek die tank is namelijk kogelafwerend dus hij gaat niet van schoten kapot dat is denk ik de snelste manier om hitman lvl te behalen ik heb gesproken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.