Jump to content

Kaka -/ Cabyon

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind de signature niet mooi. Je hebt je render te erg ingeblend waardoor je render als het ware wordt weggevaagd. Ik vind de achtergrond en de render niet bij elkaar passen. Probeer meer in de achtergrond te verwerken met brushes, C4D renders en textures. De tekst is niet slecht, maar de kleur en de font passen absoluut niet bij deze signature.

Probeer meer te oefenen met het bovenstaande. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

De achtergrond op zich is zo slecht nog niet, maar in combinatie met deze render (zoals al gezegd) geeft het een minder resultaat. De render is te veel ingeblend, met name bij het hoofd en de armen. Het idee van de dubbele render had een mooi resultaat kunnen geven, maar dat is helaas niet gelukt. Dit zal met name door het inblenden komen. Dan je tekst: deze is aardig gelukt en op een juiste positie neergezet, al had ik het niet erg gevonden als hij iets dichter bij de render stond. De kleur past goed bij de achtergrond, maar dan weer niet bij de render. Probeer dus een achtergrond te maken die goed bij je render past, zodat je een tekst kan maken die bij beide past. Veel succes met je volgende designs! Ik zie wel vooruitgang bij je. :)

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

Dankjewel allebei, alleen, ik heb niet echt een site waar ik de juiste textures kan vinden, zoals een beetje grunge-achtig, en de pen-tool heb ik ook nog niet helemaal onder de knie. Weet iemand een site met veel textures?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...