Jump to content

Het 'grote Wii' topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij deze open ik het grote Wii topic (het andere dateert uit 2006 :7 ) en ik besluit maar is om het nieuw leven in te blazen.. Dus brandt maar los, en heb plezier en vertel maar over alles en niets, het Wii nieuws blijft hier natuurlijk in de hoofdpost. Veel plezier! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Specs:

Afmetingen

* Breedte: 4,4 cm

* Hoogte: 15,7 cm

* Diepte: 21,54 cm

* Gewicht: Ongeveer 1,2 kg.

Hardware

Voorkant

* disksleuf

* 3 knoppen voor aan/uit, reset, en uitwerpen van de schijf

* 1 uitneembaar klepje waarachter:

o 1 knop voor het synchroniseren van de wii-mote('s) en eventuele andere besturingsonderdelen, zoals het balance board.

o SD geheugen-kaart poort om foto's en filmpjes te laden

Boven

* 2 uitneembare klepjes waaronder:

o 4 poorten voor Nintendo GameCube-controllers

o 2 openingen voor Nintendo GameCube-geheugenkaarten

Achter

* 2 USB 2.0-poorten

* Sensorbar-uitgang, om de sensorbar stroom te geven

* Multi-AV uitgang, voor zowel component, composiet als S-video

* ventilatoruitgang

Onder

* sticker met o.a. seriecode

* ventilatoruitgang

Verborgen in de Wii

* IBM "Broadway" processor, gemaakt met 90 nm SOI CMOS-technologie

* ATI "Hollywood" grafische chip

* 512 MB intern flash-geheugen

* Zelfladende discdrive die zowel Wii-disks als 8 cm GameCube-disks aanneemt

* WiFi-ondersteuning

* Dolby Pro Logic II-ondersteuning

Bewerkt: door Cabyon
Geplaatst:

Als je het grote wii topic een nieuw leven in wil blazen moet je verder gaan met de oude want er is nu een dubbel topic over de Wii met hetzelfde doel

Geplaatst:

Ik heb een Wii, en ik wil er zo snel mogelijk weer vanaf. Maar ik mag hem niet weg doen omdat mn zusje er 1 keer in de 3 maanden op speelt. :7

Slechte dingen aan de Wii:

- Besturing

- Slechte graphics

- Spellen voor kinderen van 6

- Looks

- Het controllerding

- Nog een miljoen dingen

Geplaatst:

Ik heb een Wii, en ik wil er zo snel mogelijk weer vanaf. Maar ik mag hem niet weg doen omdat mn zusje er 1 keer in de 3 maanden op speelt. :7

- Besturing

- Slechte graphics

- Looks

- Het controllerding

- Nog een miljoen dingen

Heey,

leuk dat je reageerd, maar dit topic is niet echt bedoeld om aan te tonen hoe ziek de Wii is. Er zijn genoeg andere spellen op de Wii die voor jongeren zijn bedoeld (zoals Guitar Hero) maar waar jij waarschijnlijk nooit vanaf hebt gehoord, aangezien je ongeoorloofde reactie.

Geplaatst:

- Besturing

- Slechte graphics

- Looks

- Het controllerding

- Nog een miljoen dingen

Heey,

leuk dat je reageerd, maar dit topic is niet echt bedoeld om aan te tonen hoe ziek de Wii is. Er zijn genoeg andere spellen op de Wii die voor jongeren zijn bedoeld (zoals Guitar Hero) maar waar jij waarschijnlijk nooit vanaf hebt gehoord, aangezien je ongeoorloofde reactie.

Dit topic kan je beter helemaal met rust laten aangezien er al eerder een is aangemaakt. ;) En deze voor die rede een slotje zal gaan krijgen. :)

Geplaatst:

Zelf heb ik ook een wii, maar ik vind hem behoorlijk zuigen eigenlijk :$

In de beginperiode dat je hem is die wel leuk, maar na 1 jaar (Of eerder) begint die behoorlijk te vervelen, welk spel je dan ook koopt :$

Ik heb dat ding dus maar gauw bij me zus op haar kamer gedumpt, en een ps3 gekocht.

Wij hadden trouwens de wii 5 dagen nadat die uit was, damn, die goede oude tijden dat iedereen jaloers was :$

Geplaatst:

Ik heb een Wii, en ik wil er zo snel mogelijk weer vanaf. Maar ik mag hem niet weg doen omdat mn zusje er 1 keer in de 3 maanden op speelt. emo.gif

- Besturing

- Slechte graphics

- Looks

- Het controllerding

- Nog een miljoen dingen

Heey,

leuk dat je reageerd, maar dit topic is niet echt bedoeld om aan te tonen hoe ziek de Wii is.

Hoezo niet? Ik neem aan dat dit het algemene Wii topic is en ik hier dus mijn mening kan posten.

Geplaatst:

- Besturing

- Slechte graphics

- Looks

- Het controllerding

- Nog een miljoen dingen

Heey,

hij mag toch gewoon zijn mening geven?

OT:ik vind dat ding ook zuigen,mijn zusje heeft het voor haar verjaardag gekregen en ik heb er wel een op gespeeld maar niet echt veel aan.om dezelfde redenen als djmaddox

Geplaatst: (bewerkt)

Ik haat m'n Wii :7

Er zijn maar 2 leuke spellen; Guitar Hero en Cod. That's it.

Maargoed, dan zuigen deze spllen ook, kwa besturing en Grapichs, echt foeilelijk.

Vergelijk de Wii maar eens met de Xdoos of de Ps3, dan schrik je hoor. Die grapichs zijn echt te lelijk.

Conclusie, koop hem niet :7

Bewerkt: door Dark_Zemy
Geplaatst:

maar toen mijn nichtjes bleven slapen hadden ze de wii mee genomen heb de hele avond met dat ding plezier gehad dus hoe kunnen jullie nou zeggen dat de wii zuigt :(

en de graphics jullie weten toch het is een nintendo noem een spel met goeie graphic van nintendo

Geplaatst:

maar toen mijn nichtjes bleven slapen hadden ze de wii mee genomen heb de hele avond met dat ding plezier gehad dus hoe kunnen jullie nou zeggen dat de wii zuigt boos.gif

Alleen omdat zij lol hebben met de wii, betekend dat niet dat wij er ook lol mee hebben.

Geplaatst:

De wii is wel leuk voor een avondje met vrienden (vooral als de wiiremote door de kamer vliegt) maar om nou echt solo-die-hard te gaan game, nah :t

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...